O echipă de 12 studenţi români şi străini au lansat platforma gratuită de promovare a micilor afaceri şi iniţiative autohtone "ConsumActor", pentru a încuraja consumul de produse locale.

Site-ul, accesibil la adresa www.consumactor.wixsite.com/website, este realizat în totalitate de echipa de studenţi şi conţine articole de promovare şi de prezentare a unor afaceri din domenii variate precum alimentaţie, design şi artă, produse de îngrijre, îmbrăcăminte sau decoraţiuni interioare, scrie Agerpres.

Potrivit sursei citate, antreprenorii promovaţi au fost selectaţi în funcţie de accentul pe care îl pun pe folosirea de materii prime din surse locale, a reciclării, a tehnologiilor de producţie nepoluante, precum şi pe dezvoltarea de tradiţii locale.

La crearea site-ului au participat 12 studenţi români şi străini ai masterului francofon "Medias, developpement, societe" din cadrul Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti, coordonaţi de conf. univ dr. Silvia Branea, drd. Irina Ghineţ şi lect. univ. dr. Ioana Avram.

"Proiectul are scopul de a-i sprijini pe studenţi să treacă mai uşor, după absolvire, de la statutul de student la cel de angajat/expert sau antreprenor în Media şi/sau Comunicare. Am reuşit să îi ajutăm pe studenţi să se auto-descopere, să creadă în valorile lor şi în forţa cuvântului şi imaginii bine mânuite", a remarcat conf. univ. dr . Silvia Branea.

Obiectivul proiectului constă în sprijinirea culturii antreprenoriale şi folosirea mediului digital ca mijloc de promovare a întreprinderilor ce folosesc metode inedite de producţie, prietenoase cu mediul.

Printre brandurile promovate se numără nume precum Simina Filat, Alisia Enco sau Băcănia Veche.

"În această perioadă, în care obiceiurile noastre de consum au suferit transformări importante şi economia locală a fost şi este în continuare afectată, proiectul francofon 'Consum'Actor' îşi doreşte să atragă atenţia că prin investiţia în comunităţile locale şi cumpărarea de produse autohtone sustenabile şi prietenoase cu mediul, susţinem relansarea economiei româneşti afectată de criza COVID-19", a remarcat drd. Irina Ghinet.

Site-ul este bilingv (română şi franceză) şi conţine articole realizate de studenţi. Proiectul este realizat în parteneriat cu Agenţia Universitară a Francofoniei.

Programul masteral "Medias, developpement, societe", coordonat de prof. univ. dr. Camelia Cuşnir, are ca scop formarea viitorilor jurnalişti şi comunicatori iar proiectul 'Consum'Actor' este o oportunitate extraordinară pentru ei de a pune în practică abilităţile editoriale atât în limba română, cât şi în limba franceză deprinse pe parcursul anilor de studii, dar şi de a gândi şi implementa strategii de comunicare şi promovare.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri