Altex România, retailer electro-IT din România, redeschide din 6 iunie magazinul din centrul comercial Plaza România, după un proces de modernizare și retehnologizare care a durat 6 săptămâni.

Chiar dacă achizițiile online câștigă teren, oamenii preferă în continuare să vadă și să testeze produsele în magazine, înainte de a lua o decizie de cumpărare. Prin urmare, vizitele în showroom-uri înseamnă acum mai multă atenție către client și către a-i oferi acestuia experiențe personalizate.

În acest sens, Altex a investit peste 500.000 de euro pentru a transforma centrul de servicii din Plaza România și a aduce îmbunătățiri la nivelul experienței pe care clientul o are atunci când ajunge în magazin.

„Analizăm constant comportamentul clienților și ne adaptăm rapid la dorințele și așteptările lor. Oamenii caută mai mult decât un spațiu în care se duc, aleg un produs și fac o tranzacție. Caută un loc care să le ofere încredere, interactivitate și inspirație. Tocmai de aceea, ne vom concentra în perioada următoare nu doar pe a fi în proximitatea clienților noștri și a le oferi produse la cele mai bune prețuri, ci și pe reorganizarea centrelor noastre și a trece la nivelul următor în comerțul bazat pe experiență”, a declarat Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România.

Modernizarea magazinului Altex din Plaza România face parte planul planul de investiții stabilit de retailer pentru acest an. În 2020, Altex România va investi peste 27 de milioane de euro din fonduri proprii și nu numai în extinderea rețeiei, în modernizarea infrastructurii, dar și în tehnologie. Până la finalul anului, retailer-ul va inaugura cel puțin trei noi magazine în Chiajna, Lugoj și Deva și va extinde Centrul Logisitic din Dragomirești cu peste 37.000 mp. De asemenea, Altex România se va axa și pe proiecte de automatizare a activităților desfășurate în zona depozitelor, pe digitalizare și mutarea activității în Cloud (introducere Machine Learning și utilizarea inteligenței artificiale).

În magazinul Altex din Plaza România clienții vor găsi o gamă de peste 40.000 de produse, servicii de consultanță asigurate de specialiști, dar și oferte special pregătite cu ocazia relansării.

Centrul de servicii Altex din Plaza România va funcționa în intervalul orar 10:00- 20:00.

Altex România are 125 magazine deschise în țară. În peste 28 de ani de provocări, Altex a trecut de la un business local de import de televizoare la liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România. Altex oferă clienților o gamă variată de electrocasnice mici, electrocasnice mari, produse cosmetice, parfumuri, obiecte de voiaj, trolere, produse pentru bebeluși, articole pentru copii, biciclete electrice, mașini second-hand, laptopuri, televizoare, telefoane, produse software, aspiratoare, fiare de calcat, aparate de aer condiționat, jocuri pentru PC și diverse console (cum ar fi PS sau Xbox), calculatoare pentru gaming și multe alte produse.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri