În perioada stării de urgență, din cauza restricțiilor de circulație, retailerii au dezvoltat și lansat noi servicii pentru a satisface cererea tot mai mare din partea consumatorilor. Dacă marii retaileri s-au afiliat unor platforme de livrare precum Glovo sau Tazz by eMAG, retailerii independenți și-au dezvoltat propriul sistem de livrare la domiciliu, în special pe bază de comandă telefonică și pe raza localităților unde au magazine, scrie retail.ro.

Retail.ro a stat de vorbă cu reprezentanții a trei lanțuri de retail autohtone - Annabella Retail, Paco Supermarkets și Vascar - care și-aiu readaptat strategia de business în contextul pandemiei de coronavirus și au lansat servicii de livrare la domiciliu pentru a fi mai aproape de consumatori.

Annabella Retail

Lanțul de retail Annabella, unul dintre cei mai mari retaileri independenți din România, ce deține 77 de magazine, a lansat în timpul pandemiei livrarea la domiciliu în Râmnicu Vâlcea și în orașele adiacente, precum Drăgășani, Horezu, Costești, Măldărești sau Călimănești.

Livrările se realizează prin comanda telefonică, unde consumatorii își aleg produsele preferate în intervalul 09:00 - 17:00. Livrarea este gratuită pentru cumpărături de peste 100 lei și se realizează în aceeași zi pentru comenzile efectuate până în ora 16:00. De altfel, suma minimă pentru o comandă de 100 lei, iar plata se face numerar sau cu bonuri valorice la recepționarea comenzii.

Într-un interviu acordat retail.ro, Dorina Mutu, cofondatoarea lanțului Annabella, spunea că o prioritate în perioada următoare pentru retailer sunt dezvoltarea canalelor de vânzare online, dar și a livrărilor la domiciliu.

Paco Supermarkets

Retailerul Paco, un alt retailer independent, ce deține în județul Vrancea o rețea de 15 magazine, a lansat în perioada stării de urgență livrarea la domiciliu pe bază de comandă telefonică și a grăbit procesul de lansare a magazinului online.

DeliveRo a fost lansat ca un serviciu care se adresa în mod special persoanelor în vârstă, care nu au acces la internet sau abilități IT, dar și persoanelor care nu voiau să iasă în perioada restricțiilor de circulație la cumpărături.

Retailerul livrează doar în județul Vrancea, iar comanda produselor se face prin intermediul unei conversații cu operatorii Paco care oferă detalii despre produse și prețurile la raft în timp real. Mai mult, pentru anumite produse pentru care anumite detalii nu sunt suficiente, cum ar fi fructele, Paco permite inițierea unui apel video pe WhatsApp pentru a vedea procesul de selectare a produselor.

Într-un interviu acordat retail.ro, Feliciu Paraschiv spunea că pandemia de coronavirus a grăbit planurile de digitalizare ale Paco și că urmează să lanseze și un magazin online. În prezent, magazinul online Paco este funcțional, cuprinde o selecție a alimentelor de bază precum carne, lactate și răcoritoare, însă livrează doar pe raza orașului Focșani.

Citește în continuare pe retail.ro.

Sursa foto: Cumparaturi, Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri