Cum i-a mutat pandemia afacerea cu cafea din HoReCa către retail și online

Pentru distribuitorul Premium Cafe pandemia a însemnat o reorientare către alte canale de vânzare, mai exact pe rețelele de retail și mediul online, din moment ce mare parte din clienți proveneau din industria HoReCa, iar vânzările au scăzut în ultima perioadă cu 95%, scrie retail.ro.

Ultimele luni au adus schimbări semnificative în viața de zi cu zi, dar și în business. Pandemia de coronavirus a afectat grav multe afaceri, care au fost nevoite să-și tragă obloanele și să-și trimită oamenii acasă. Altele s-au readaptat și au căutat soluții și canale de vânzare adiționale. Premium Cafe este doar una dintre zecile de afaceri afectate de pandemia care a închis magazinele, centrele comerciale și restaurantele.

Gabriel Teiș-Francesco, care deține Premium Cafe, o companie care importă de trei ani brandul italian de cafea Barbera, a povestit despre impactul pandemiei asupra unui business care se adresa preponderent industriei HoReCa.

În cei trei ani de când a adus pe piața locală brandul Barbera Caffe, distribuitorul ajunsese la aproximativ 100 de clienți, cea mai mare parte fiind din industria HoReCa. Premium Cafe livra și pe segmentul office, în special către companii din industriile pharma, IT și automotive.

Te-ar putea interesa și: Coca-Cola HBC aduce Costa Coffee în supermarketuri și locații HoReCa din România

Citeste si:
Ne protejăm și la job: Șase idei cum să lucrăm în siguranță la...
Ne protejăm și la job: Șase...

“Având în vedere că cea mai mare parte a cifrei de afaceri venea din segmentul HoReCa, unde majoritatea afacerilor au fost închise, pe noi și pe clienții noștri ne-a afectat enorm tot contextul cu pandemia, înregistrând o scădere în vânzări de aproape 95%”, spune Gabriel Teiș.

După acest ”duș cu apă rece”, compania s-a mobilizat și s-a reorientat către segmentele de piață unde se aflau și consumatorii finali, respectiv retail și mediul online.

“Ne-am înregistrat pe platforme online ca eMAG sau cel.ro, am oferit pachete promoționale pe propriul nostru magazin online și am început să prospectăm posibilitatea de a fi prezenți în rețelele de retail”, spune managerul companiei.

Vezi și: Odă pentru cafea: deosebiri între boabele și tipurile de cafea, la ce să fim atenți când o cumpărăm, cum preparăm cea mai bună cafea acasă

Citeste si:
Alexandrion Group preia V.M. Cavaway, distribuitor de bauturi din...
Tranzactie pe piata...

În prezent sunt în discuții cu Mega Image pentru concept stores și Carrefour Băneasa pentru a duce la raft cafeaua Barbera.

“Dacă planurile inițiale țineau de extinderea în domeniul HoReCa, acum focusul va fi mai mult pe stabilizarea businessului în HoReCa în condițiile actuale, pe creșterea investițiilor pe online și, de asemenea, pe accesarea unor noi segmente de piață, din retail”, spune managerul.

Citește mai multe despre impactul pandemiei de coronavirus asupra businessului Premium Cafe pe retail.ro.

Citeste si:
Orban cheamă HoReCa la discuții pentru a pregăti deschiderea...
Orban invită reprezentații...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
VIDEO Cum îți poți crește vânzările cu ajutorul motoarelor de căutare online
Setari Cookie-uri