Pain Plaisir a relocat în iunie magazinul din zona Dorobanți la câteva străzi distanță și anunță că vrea să dezvolte afacerea cu noi unități de vânzare, în timp ce investiția într-un nou spațiu de producție se mută în 2021, scrie retail.ro.

Vizăm dezvoltarea afacerii prin noi locații „aproape de casă”, unde clienții vor avea parte de aceleași servicii și produse de calitate, dar în care, în contextul actual, își vor putea face cumpărăturile rapid, cu ușurință și în siguranță”, a declarat Irina Stăncescu, cofondatoarea Pain Plaisir.

Încă de anul trecut, Pain Plaisir voia să deschidă o nouă unitate de producție, în Sema Parc din București, unde să mute producția din cele două laboratoare din Kiseleff și Dorobanți, și să deschidă un magazin. În prezent, compania a decis să amâne pentru 2021 deschiderea unei noi unități de producție, dar vrea să pună pe hartă noi magazine.

„Ca urmare a situației generate de COVID-19, am decis sa amânăm planurile pentru noua fabrică pentru anul viitor. Astă înseamnă și că rămânem conectați la ce se întâmplă în piață și cautăm în continuare acel loc perfect în care să relocăm producția, în inima orașului. Cred că vor aparea multe oportunități și vrem să ne asigurăm ca facem cea mai bună alegere deoarece pentru noi o locație centrală ne permite să ne păstrăm modelul de business și să nu facem compromisuri privind prospețimea produselor”, a explicat cofondatoarea Pain Plaisir.

Pain Plaisir va continua programul de formare profesională pentru viitorii brutari, iar anul acesta se va încheia cu o cifră de afaceri în creștere, de la 1,7 milioane de euro la două milioane de euro și o echipă de 60 de angaajați, de la 50, câți avea în 2019.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri