Începând cu 1 iulie, Decathlon lansează programul „Produs ALTFEL”, care încurajează achizițiile sustenabile prin prelungirea duratei de viață a echipamentului sportiv. În cadrul acestui program, produsele recondiționate primesc o a doua șansă, după ce au fost deja testate sau utilizate de către un alt client, în această categorie fiind incluse produse cu defect vizual minor, produsele testate de către clienți și modele de prezentare, se anunță într-un comunicat de presă.

Înainte de a primi eticheta de “Produse ALTFEL”, ele sunt supuse unei verificări și, dacă este cazul, unei recondiționări sau igienizări.

Aceste produse sunt disponibile pe tot parcursul anului în magazinele indicate pe site-ul Decathlon Second Hand, semnalizate la raft cu eticheta „Produs ALTFEL”. Lista completă a produselor poate fi vizualizată pe același site, iar pentru achiziția lor este necesară prezența în magazinul Decathlon în oferta căruia se găsește.

Cumpărând „Produsele ALTFEL”, clienții beneficiază de aceleași servicii și avantaje ca în cazul achiziției oricărui alt produs din Decathlon, la un preț redus.

Prin programul „Produse ALTFEL”, Decathlon încurajează reutilizarea și revalorificarea produselor, precum și impactul pozitiv asupra mediului, printr-un consum responsabil de resurse.

La nivel național, Decathlon reunește peste 1.200 de colaboratori, într-o rețea de 27 de magazine, la care se adaugă platforma online.

Sursa foto: Decathlon

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri