Patronii firmei de ochelari Lensa și-au chemat angajații în continuare la muncă, pentru a nu pierde clienți, după ce o angajată a fost testată pozitiv pentru infecția cu noul Coronaviurs, scrie Libertatea. Joi, Lensa a trimis un punct de vedere către redacția wall-street.ro.

La showroomul Lensa din București, cel mai mare magazin de optică din România, lucrează în jur de 30 de angajați. La începutul săptămânii trecute au apărut primele cazuri de coronavirus. Deși persoanele confirmate au anunțat conducerea, aceasta nu a luat măsuri, susțin angajații.

După ce a fost depistată pozitiv pentru noul Coronavirus, o angajată a anunțat conducerea că este bolnavă și a primit un răspuns neașteptat.

„Au spus că nu pot anunța acum pe nimeni, pentru că sunt clienți în magazine și că nu trebuie să-i pierdem. Săptămâna trecută a fost o campanie Lensa de 7 ani”, au declarat surse pentru Libertatea.

Joi, Lensa a trimis un punct de vedere în care susține că are doi angajați confirmați cu Covid-19. Compania a testat toți angajații, aceștia fiind negativi și a informat Direcția de Sănătate Publică. Redăm punctul de vedere al companiei trimis către wall-street.ro.

„Dorim să afirmăm încă de la bun început că pentru noi, sănătatea și siguranța angajaților noștri, precum și a clienților care ne trec pragul reprezintă și au reprezentat dintotdeauna prioritatea noastră nr 1.

Așadar, în momentul de față, avem doi colegi confirmați cu COVID-19. Încă din primele momente în care am fost informați despre această situație, am luat o multitudine de măsuri suplimentare (față de cele standard luate până la acel moment) de protejare a sănătății angajaților și clienților noștri. În primul rând, am contactat Direcția de Sănătate Publică, instituție pe care am informat-o despre situația noastră.

Apoi, am implementat următoarele decizii:

  • Am achiziționat teste COVID certificate, pentru testarea tuturor colegilor după confirmarea celor 2 cazuri. Rezultatul tuturor persoanelor testate a fost negativ.
  • Am luat măsuri suplimentare de dezinfectare, în plus față de cele standard, folosite anterior.
  • Au fost folosite lămpi UV antibactericide profesionale pentru dezinfectarea locației.
  • Am impus dezinfectarea frecventă a suprafețelor de contact cu soluții de dezinfectare profesionale.
  • Verificarea temperaturii tuturor angajaților se face zilnic, la începerea programului. Dacă temperatura depășește 37,3 grade Celsius, angajatul respectiv este trimis acasă cu indicație de consultare a medicului de familie.
  • Verificarea temperaturii colegilor se face la fiecare 2 ore.
  • Fiecare angajat are obligativitatea de a-și schimba masca din 2 în 2 ore.
  • Fiecarui client i se oferă mască GRATUIT, dacă nu are.

Menționăm că încă dinaintea momentului apariției celor două cazuri, pe întreg parcursul funcționării magazinului, au fost respectate toate măsurile impuse de autorități. Ne-am asigurat că angajații și clienții noștri poartă măști. Interacțiunea fizică a fost redusă la minim (inclusiv prin demarcarea suprafețelor pentru păstrarea distanțării). Showroom-ul a fost dezinfectat zilnic cu igienizanți autorizați și am organizat accesul în incinta magazinului conform planogramei.

Totodată, dorim să menționăm că persoana citată în materialul Libertatea, pe nume Mihai Popescu, este un fost angajat al Lensa, pe poziția de director de vânzări, a cărui soție face parte din echipa noastră. Dl Mihai Popescu a părăsit compania noastră în urmă cu circa 10 luni. Potrivit informațiilor noastre, în prezent, dumnealui colaborează cu cel puțin o altă companie aflată în competiție directă cu Lensa. Astfel, afirmațiile Dlui Mihai Popescu despre noi sunt cel puțin tendențioase și considerăm că se poate vorbi despre un caz grav de conflict de interese în această situație.”, precizează Lensa.

Sursa foto: Lensa.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri