Massimo Paronitti, De'Longhi Group:  2020 va fi cel mai bun an în materie de cifră de afaceri și angajați. Vânzările noastre din prima jumătate a anului s-au dublat față de 2019

Vânzările De'Longhi România au crescut în prima jumătate a acestui an, iar 2020 se anunță cel mai bun an pentru producătorul de electrocasnice în materie de cifră de afaceri și angajați, în ciuda crizei sanitare cauzate de pandemie de Coronavirus la nivel global. Compania se va concentra pe canalele de vânzări online, iar la iarnă va lansa produse noi, scrie retail.ro.

„Suntem o companie care prosperă în perioade de criză. Vedem fiecare provocare ca pe o oportunitate și, deși majoritatea magazinelor fizice au fost închise din cauza pandemiei pe perioada stării de urgență, iar clienții au fost realmente îngrijorați cu privire la viitor și reticenți să facă investiții pe termen lung la început, ne-am adaptat și am crescut. Am fost eficienți? Aș spune că da, atunci când văd că fabricile noastre au asigurat continuitatea producției, în ciuda dificultăților de adaptare la cerințele impuse de pericolul pandemiei și că vânzările noastre din prima jumătate a anului s-au dublat față de 2019”, a declarat Massimo Paronitti, general manager pentru România și Ungaria al De'Longhi Group.

Grupul deține în portofoliu marca De'Longhi pentru aparate de cafea, Kenwood, brand al electrocasnicelor pentru prepararea alimentelor și Braun, producător de blendere.

Am observat o creștere generală a vânzărilor de produse pentru toate cele 3 mărci ale noastre, cu un vârf deosebit de puternic pe toată gama noastră de aparate de cafea, unde am dublat vânzările comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, gătitul acasă a fost o tendință puternică pe fondul pandemiei; am avut rezultate foarte bune cu celelalte două mărci de aparate pentru prepararea alimentelor - Kenwood și Braun. Suntem lideri de piață cu aceste trei mărci în multe țări și obiectivul nostru este să devenim numărul unu în fiecare categorie și în România”, a explicat Massimo Paronitti.

Produse noi De'Longhi pe piața din România, din iarnă

În prezent, compania se concentrează pe canalele de vânzări online, dezvoltând în cadrul echipei noi competențe de marketing digital și unele legate de lanțul de distribuție. În plus, dezvoltă o nouă strategie de marketing pentru susținerea canalelor tradiționale de vânzare, aici fiind vizate magazinele.

Citeste si:
De'Longhi cumpara o noua fabrica in Romania
De'Longhi cumpara o noua...

„Începând din această iarnă, vom prezenta și vom lansa produse noi, create în centrele noastre de cercetare-dezvoltare și care nu sunt distribuite încă în România”, a dezvăluit reprezentantul De`Longhi.

De´Longhi Romania SRL are două fabrici de producție, în Jucu și Mădăraș, și un birou de vânzări și marketing în București. În 2019, compania a raportat o cifră de afaceri de 1,2 miliarde lei și 2.000 de angajați.

„Dacă luăm în considerare cele 2 divizii, industrială și comercială, performanțele din prima jumătate de an și portofoliul de comenzi pentru a doua jumătate, 2020 va fi cel mai bun an pentru De’Longhi România, atât în ceea ce privește cifra de afaceri cât și numărul de angajați”, a mai spus Massimo Paronitti.

Grupul De'Longhi deține două fabrici în România, în comuna Jucu, din județul Cluj, și în comuna Mădăraș, din județul Bihor. Compania produce în România mașini automate de cafea marca De'Longhi și electrocasnice Braun.

Citeste si:
De'Longhi vrea sa inceapa productia la fabrica din Jucu
De'Longhi vrea sa inceapa...

Sursa foto: De'Longhi Group
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri