Mega Image vrea 100 de case unde îți scanezi singur produsele în 2020. "Suntem în etapa de educare"

Mega Image vrea să ajungă în acest an la 100 de magazine în care clienții vor putea să își scaneze singuri produsele și să plătească cu cardul (casele self check-out), retailer-ul mizând pe o reducere considerabilă a timpului petrecut la cozi, după ce majoritatea clienților vor trece prin actuala așa-zisă “etapă de educare”.

“Suntem într-o etapă de educare, mai avem ceva de muncă. Nu suntem încă la nivelul țărilor din occident, dar trendul este unul pozitiv. Sunt clienți care folosesc fără nicio reținere casele self check-out, în special clienții care au fost expuși în afara țării la acestea. Sunt însă și pesoane care au privit reticent la început aceste case, dar, ușor ușor, cu ajutorul echipelor din magazine, după două-trei utilizări încep să considere această tehnologie ceva firesc și văd avantajele”, a declarat Oana Dumitriu, Brand & Communications Marketing Manager Mega Image, în cadrul conferinței Future Banking meets retailArena.

Mega Image a început anul trecut implementarea caselor self check-out în magazine, la finalul lui 2019 acestea fiind implementate în 11 locații ale retailerului.

Pandemia ne-a împins de la spate să accelerăm digitalizarea, astfel că în prezent avem 70 de magazine ce au case self check-out și vrem să ajungem la 100 anul acesta.

Oana Dumitriu

Citeste si:
Bagi cardul la Mega? Românii au lăsat cash-ul acasă la început de...
Mega Image a raportat în...
Citeste si:
27 de idei pentru un mic dejun gustos si sanatos
27 de idei pentru un mic...

Introducerea caselor de marcat self check-out în lanțul de magazine Mega Image face parte din eforturile companiei de a încuraja plățile cu cardul în vederea fluidizarii procesului de plată.

"În traducere liberă, îți va lua mult mai puțin timp să plătești cu cardul sau telefonul la casa de marcat, decât dacă ai plăti cash și ai aștepta să primești rest. Factorul uman nu va dispărea niciodată, cel puțin nu în zona noastră culturală, dar la un moment dat trebuie să compensezi lipsa personalului sau timpul petrecut la casa de marcat cu progresul tehnologic”, spune reprezentanta Mega Image.

Oana Dumitriu a participat la conferința Future Banking meets retailArena powered by Mastercard și cu sprijinul Altex, Credex și TBI Bank.

Citeste si:
Mega Image deschide cel de-al doilea magazin din Oradea
Mega Image continuă...
Sursa foto: Mega Image

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri