Casa Berarilor Artizani deschide o nouă locație în România

Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) cu peste 100 de tipuri de bere artizanală, continuă procesul de extindere și anunță deschiderea unei noi locații în Cluj-Napoca.

Compania intenționează să mai deschidă în Cluj-Napoca trei noi magazine până la finele anului 2021.

Rețeaua Casa Berarilor Artizani ajunge astfel la cinci locații la nivel național, acesta fiind primul magazin din Cluj-Napoca. Investiția totală în magazin se ridică la 30.000 de euro. Magazinul este deschis în Centrul Comercial Cora și este operat de un francizat local, o antreprenoare aflată la prima experiență de afaceri.

Clujul este un pariu pentru brandul Casa Berarilor Artizani prin dezvoltarea rețelei într-un oraș în care piața berii și a microberăriilor artizanale este foarte emancipată.

Florin Mîndru, CEO Casa Berarilor Artizani

Citeste si:
Un oraș din România, printre cele mai inovatoare din Europa
Un oraș din România, printre...
Citeste si:
Temperatura normala a corpului
Temperatura normala a corpului

Antreprenorii români pot investi în franciza Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) cu peste 100 de tipuri de bere
artizanală. Investiția minimă începe de la 25.000 euro, iar cea medie este de 35.000 euro, în funcție de suprafața spațiului și de locație (stradal sau centru comercial).

Românii pot începe un nou business în ciuda contextului actual și se pot orienta către o afacere într-un domeniu cu potențial de creștere: piața berii artizanale în România are un potențial foarte mare de creștere, cu un consum de bere/cap de locuitor de 85 litri, care ne plasează pe locul șapte în Europa, spre deosebire de nivelul țărilor din jurul nostru, unde media pieței berii artizanale este de 12–13% din total consum. Spre comparație, în România vânzările brandurilor artizanale reprezintă mai puțin de 1% din totalul consumului de bere.

Proiectul de magazine beer-to-go Casa Berarilor Artizani își propune să aducă berea artizanală românească mai aproape de consumatorul de bere. Conceptul de bere pentru acasă include peste 30 de sortimente, direct îmbuteliate în magazine, și pe lângă acestea încă 70 de sortimente la doză și sticlă, snacks-uri și mai multe băuturi răcoritoare.

Citeste si:
Franciză cu bere pentru acasă, cu o investiție minimă de 25.000 de...
Franciza Casa Berarilor...

Casa Berarilor Artizani este unul dintre cele mai noi huburi dedicate promovării berii artizanale produsă de maeștri berari români, cu o rețea de magazine extinsă pe plan național.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri