Pepsi lansează băutura care te ajută să adormi

Pepsi anunță o nouă băutură care promovează relaxarea, ușurează stresul și, cel mai important, ajută oamenii să adoarmă mai rapid la noapte, transmite CNN.

Noua băutură pe nume Driftwell conține L-teanină, un aminoacid care se găsește frecvent în frunzele de ceai, care a câștigat popularitate în cercurile de sănătate ca supliment alimentar care calmează, îmbunătățește concentrarea și ajută somnul. Pentru început, compania vrea să lanseze online noua băutură Driftwell în mini doze până la sfârșitul acestui an, iar în magazine la începutul anului viitor.

„PepsiCo vede o oportunitate, mai ales în aceste vremuri de anxietate, de a oferi ameliorarea stresului prin intermediul băuturilor”, a declarat Emily Silver, vicepreședintele inovației PepsiCo, pentru CNN Business.

Băuturile răcoritoare, care conțin vitamine, ierburi, plante și minerale asociate cu un potențial beneficiu pentru sănătate sau performanță, sunt o categorie mică, dar în creștere, din industria generală a băuturilor.

Produse precum kombucha, ambalate cu probiotice și ceaiuri pentru energie au câștigat popularitate în rândul consumatorilor pentru beneficiile lor în sănătate și stare de bine. Și pe măsură ce au crescut în popularitate, au devenit cele mai bine vândute băuturi ale celor mai mari companii din industrie din America.

Citeste si:
PepsiCo donează produse în valoare totală de 200.000 de lei pentru...
PepsiCo România donează...
Citeste si:
Temperatura normala a corpului
Temperatura normala a corpului

Vânzările de băuturi funcționale au totalizat aproape 31,7 miliarde de dolari în 2019, o creștere de 6,9% față de anul precedent, potrivit datelor Euromonitor International.

Volumul de băuturi din America de Nord al PepsiCo a scăzut cu aproximativ 1% anual în ultimii ani, deoarece oamenii consumă o cantitate mai mică de băuturi carbogazoase. Cu această ocazie, PepsiCo a propus un nou model de afaceri către consumatori: lansarea de băuturi premium care solicită un preț mai ridicat.

În ultimii ani, PepsiCo a încercat să-și consolideze poziția în sectorul sănătății, cumpărând companii precum producătorul de băuturi kombucha KeVita în 2016 și compania de baruri energetice Health Warrior în 2018.

Citeste si:
Românii au dat băuturile răcoritoare, înghețata și crema SPF pe...
În iunie, românii au dat...
Sursa foto: Pixabay

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri