PepsiCo și Fundația PepsiCo, filiala filantropică a companiei, au anunțat un parteneriat cu HORA pentru a contracara impactul pe care l-a avut COVID-19 asupra securității alimentare în comunitățile vulnerabile și să ofere oportunități economice pentru proprietarii de mici afaceri din România. Printr-un grant de 100.000 de dolari, parteneriatul va sprijini opt restaurante membre HORA din București, care vor furniza peste 11.000 de mese în următoarele trei luni în cartierul Ferentari din București și județul Argeș. Mesele vor merge către copiii înscriși în Programul Casa Bună, un alt partener al Fundației PepsiCo, care se concentrează pe oportunitățile educaționale pentru elevii aflați în dificultate.

„Ca tată și român, cred foarte mult în acest proiect. Am văzut direct impactul COVID-19 în România și efectul acestuia asupra celor mai vulnerabili din societate. Investiția noastră este un punct de plecare și va oferi acces imediat la hrană pentru mulți copii români și îi va sprijini în construirea viitorului lor, oferindu-le oportunități educaționale adecvate”, a declarat Silviu Popovici, Chief Executive Officer, PepsiCo Europe.

Această nouă donație se bazează pe eforturile PepsiCo și ale Fundației PepsiCo de a sprijini comunitățile vulnerabile în perioada de vârf a pandemiei. Pe tot parcursul anului 2022, PepsiCo va sprijini programe care au scopul de a ajuta persoanele aflate în dificultate cu 300.000 dolari sub formă de granturi pentru ONG-uri recunoscute precum World Vision, Casa Bună și HORA.

De la debutul pandemiei în 2020, compania a donat 450.000 de dolari altor parteneri de top care desfășoară proiecte umanitare care se concentrează pe comunitățile locale pentru a sprijini grupurile vulnerabile, oferindu-le mese calde și asistență medicală, ajutând în același timp cadrele medicale din prima linie.

Suntem bucuroși și recunoscători să avem în continuare sprijinul PepsiCo pentru a continua și în 2021 programul „Masa Bunătății”, început anul trecut, când am distribuit peste 45.000 de meniuri în spitale personalului medical care lucrează în unitățile COVID-19 și categoriilor vulnerabile de persoane din centrele sociale.

Ion Biriș, Președintele Consiliului de Administrație al HORA România

Acest program face parte din Food for Good, angajamentul global al PepsiCo de a promova securitatea alimentară în comunitățile în care își desfășoară activitatea compania, prin care PepsiCo își propune să asigure accesul la alimente pentru peste 50 de milioane de oameni din întreaga lume până în 2030.

Citeste si:
MGID intră în parteneriat cu PubMatic
MGID intră în parteneriat cu...

Produsele PepsiCo se bucură de consumatori de peste un miliard de ori pe zi în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, determinate de un portofoliu complementar de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi plăcute, inclusiv 23 de mărci care generează peste 1 miliard de dolari fiecare în vânzări anuale de vânzare cu amănuntul.

Sursa foto: Pepsi/Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri