Amazon angajează încă 100.000 de persoane

Amazon angajează încă 100.000 de persoane în SUA și Canada, o creștere cu aproximativ 10% a forței de muncă globale a companiei, în urma unei creșteri a vânzărilor în timpul pandemiei, transmite Business Insider.

De asemenea, compania va deschide 100 de site-uri noi numai în septembrie: centre unde personalul poate să stocheze comenzile de mărfuri și ambalaje, centre de livrare și sortare ale produselor. Multe dintre noile locuri de muncă sunt fie full-time, fie part-time.

Amazon a deschis deja peste 75 de site-uri noi și hub-uri aeriene regionale în SUA și Canada în 2020. Săptămâna trecută, compania a deschis un nou depozit de ambalare în Beaumont, California, cu peste 1.000 de angajați cu normă întreagă, iar la începutul lunii septembrie a anunțat planuri pentru a suplimenta cu 10.000 de noi locuri de muncă la extinderea biroului și sediului său de retail din Bellevue, Washington, în plus față de cele 15.000 pe care le-a anunțat în 2019.

Amazon a angajat peste 300.000 de persoane în pandemie

Anunțul companiei că urmează să angajeze încă 100.000 de persoane marchează a patra cea mai mare perioadă de angajare a companiei în SUA anul acesta. Amazon a început să angajeze 100.000 de persoane în martie, 75.000 în aprilie și 33.000 la începutul acestei luni. În total, compania a pus la dispoziție peste 300.000 de locuri noi de muncă de la începutul pandemiei și până în prezent.

Amazon avea peste 870.000 de angajați permanenți la 30 iunie, cu o treime mai mult decât în aceeași perioadă în 2019. De atunci, numărul acesta a crescut la 1 milion, a raportat directorul financiar al companiei în iulie.

Citeste si:
Trei mituri despre investițiile în piața de capital
Trei mituri despre piața de...

Vânzările Amazon continuă să crească în timpul pandemiei. Din iunie și până în prezent, vânzările companiei au crescut cu 40% de la an la an, până la 88,9 miliarde de dolari.

Sursa foto: lev radin / Shutterstock
Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri