Profi deschide un nou concept de magazin pe nume Monaco, în Ploiești. Conceptul încorporează toate modelele propuse de Profi: Supermarket Profi – magazinul cu cea mai mare suprafață și cu cel mai mare număr de produse; Loco – magazinul cu sortiment adaptat pentru zone din afara marilor aglomerări urbane, și City – magazinul urban de dimensiuni relativ mici, de la colțul blocului.

Compania a ales să deshidă acest nou concept tocmai în Ploiești deorece Profi Loco, magazinele din provincie, sunt printre cele mai vizitate de clienți.

„Implementăm în toate noile magazine ceea ce am testat și s-a dovedit că funcționează, ca de exemplu aranjamentul magazinelor, politica de prețuri, procesele de lucru cu personalul, felul în care expunem produsele și multe altele. Astfel ne formăm propriul nostru model de operare”, a declarat Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food.

Prima etapă în strategia Profi este de a testa piața timp de câteva sâptămâni pentru a vedea modul în care noile schimbări plac publicului, ulterior urmând să implementeze măsurile în primele 10 magazine Profi.

În cazul în care conceptul Monaco va fi de succes, compania își propune să adauge aceste schimbări și în 50-100 de magazine.

Următoarea etapă este dezvoltarea formatelor brandului: Profi supermarket, Profi City, Profi Loco si Profi Go. Iar în ultima etapă se va face implementarea propriu-zisă.

Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food, spune că vor exista și zone care nu vor putea fi dezvoltate la nivelul vrut de către companie.Noile schimbări vor fi doar parțial implementate în astfel de magazine.

În ceea ce privește designul magazinului Profi, acesta este mult mai ușor de navigat față de un Profi obișnuit. Fiecare raion este foarte bine delimitat prin pancarte cu numele categoriei de alimente căutate de către clienți.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri