Anul trecut, Profi a deschis 235 de magazine, iar retailerul va inaugura aproximativ același număr și anul acesta. Un accent deosebit va fi pus, însă, nu atât pe numărul magazinelor, cât pe calitatea lor, ținta fiind creșterea cifrei lor de afaceri și a eficienței, a declarat, pentru wall-street.ro, Pawel Musial, director general al rețelei de magazine Profi.

Pentru anul 2021, Profi va inaugura noi magazine în toată țara, atât în orașe cât și în afara lor. De asemenea, retailerul va investi în remodelarea unor magazine deja existente astfel încât să includă noile soluții ale magazinelor Profi recent inaugurate.

„Totodata, va fi deschis un nou depozit la Craiova și vor fi adaugate module cu temperatură negativă la toate centrele logistice actuale din cadrul companiei”, precizează Pawel Musial.

Începutul de an va consemna cu deschiderea primului magazin de proximitate în format ProfiGo. Cu o suprafață de circa 100 mp, magazinul va prezenta o ofertă de proximitate mai bogată, cu accent pe alimentele deja preparate pentru consum imediat.

Profi va adăuga un nou format de magazin în 2021

Potrivit reprezentanților Profi, retailerul mai adaugă un format la cele trei deja existente: City – micul magazin de proximitate, amplasat la colțul blocului, dar și în zone rezidențiale, magazin ce va fi completat treptat cu elemente de oferte accesibile; Loco – magazinul rural; și Super – supermarketul urban cu un sortiment bogat de produse de luat la pachet, și care va fi cunoscut drept ProfiSuper”.

În ceea ce privește mărcile proprii, acestea reprezintă 20% din valoarea totală a vânzărilor rețelei. Anul acesta, Profi va introduce o gamă de produse discount care concurează cu produsele de actualitate din fiecare categorie.

„În acest caz, avantajul nostru competitiv constă în abilitatea de a adapta gusturile în asa fel încât să fie pe placul consumatorului din România”, mai spune Pawel Musial.

Ce a însemnat anul 2020 pentru Profi

Deși pandemia de coronavirus a afectat foarte multe business-uri din România, retailerii au continuat expansiunea de magazine și de investiții în ceea ce privește dezvoltarea activității.

„Anul acesta a fost un an deosebit de dificil, ceea ce însă nu a diminuat rata de creștere a rețelei Profi, aceasta evoluând conform planurilor companiei”, a mai declarat Pawel Musial.

Profi a încheiat 2020 cu 1.404 de unități în toată țara, cu peste 21.000 de angajați si cu magazine în 634 de localități. Inaugurarea primului depozit Profi cu temperaturi sub zero a creat condiții pentru largirea gamei de produse congelate, iar pentru 2021 compania plănuiește extinderea rețelei, dezvoltarea si eficientizarea activității.

„Nu doar că ne-am continuat dezvoltarea și am ajuns la acest număr de unități, dar am și evoluat la un nou nivel prin deschiderea noilor magazine concept din Ploiești și Craiova”, precizează Pawel Musial.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri