Deschiderea centrului comerical AFI Brasov a fost întârziată din cauza pandemiei de COVID-19, însă acum, cinci luni mai târziu, AFI Europe Romania a inaugurat primul mall din țără în timpul pandemiei.

„AFI Brașov reprezintă o investiție pe termen lung. Suntem de părere că odată ce pandemia se va sfârși, consumatorii se vor întoarce în mall-uri pentru a se relaxa, socializa și face cumpărături”, spune Doron Klein, CEO AFI Europe România.

Cu o suprafață închiriabilă totală de 45.000 mp, mall-ul pune la dispoziția vizitatorilor peste 100 de branduri internaționale de fashion&beauty, precum și branduri de renume local, locuri de joacă, sală de fitness, un centru de divertisment, bănci și farmacii. "Căpșuni pe umeraș" sau "Luxury" sunt două dintre brandurile de haine din Brașov care vor putea fi găsite în noul mall.

„În Brașov ne concentrăm în primul rând să atragem comunitatea locală. Este o comunitate mare și întregul mall a fost construit pentru a satisface nevoile acesteia. În plus, atunci când pandemia se va termina, turiștii se vor întoarce în acest oraș în timpul verii și iernii”, spune Doron Klein.

Retail jobs

Suport pentru partenerii AFI Brașov

Deoarece pandemia de COVID-19 a afectat activitatea multor retaileri, reprezentanților AFI Europe România spun că partenerii acestora vor primi sprijin pentru a trece cu brio peste această perioadă. Sprijinul pentru parteneri poate fi oferit prin diverse forme, fiind adaptat în funcție de nevoile fiecărui comerciant.

„Continuăm să monitorizăm activitatea și performanța fiecărui chiriaș, oferindu-le o anumită soluție de sprijin pentru a-i ajuta să depășească această perioadă. Asistența poate veni în cele din urmă din chiriile reduse pentru o anumită perioadă de timp, precum și ajustarea chiriei în funcție de performanța comercianților”, mai declară oficialul AFI.

În cazul în care va exista un al doilea lockdown, iar mall-urile se vor închide, reprezentanții AFI Europe România susțin că vor continua să sprijine activitatea partenerilor mall-ului.

Citeste si:
Urmările pandemiei la nivelul sănătății mentale. Politicieni versus...
Urmările pandemiei la nivelul...

Măsuri de protecție împotriva COVID-19

În condițiile în care numărul de cazuri COVID-19 crește într-un ritm foarte alert, au fost introduse o serie de măsuri pentru a limita pe cât de mult răspândirea noului coronavirus:

  • Limitarea persoanelor prezente în mall la 6.000, un număr mai mic în comparație cu limita de 10.000 de persoane din AFI Cotroceni;
  • Verificarea temperaturii;
  • Dezinfectant la intrarea în mall;
  • Plasarea autocolantelor pentru a menține distanțarea socială.

Odată ce ne apropiem de limita de 6.000 de persoane, vizitatorii vor fi rugați să părăseasă centrul comercial și să revină când numărul persoanelor din interior este în limita corespunzătoare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri