Agroland deschide primul magazin concept Agroland MEGA din București

Agroland, una dintre cele mai mari rețele de magazine cu produse pentru gardening, pet care și hobby farming din România, deschide primul magazin Agroland MEGA din București, situat pe Șoseaua Fundeni, după o investiție de 150.000 euro.

Noul magazin Agroland MEGA din București care ocupă 550 metri pătrați și devine astfel și cel mai mare din rețea, atât ca suprafață cât și ca număr de produse. Magazinul este situat în incinta unui centru comercial din care mai fac parte supermarketul Penny.

Ce presupune noul concept MEGA

Conceptul Agroland MEGA a fost lansat în România în 2017, și se referă la magazine specializate, cu produse dedicate grădinăritului, îngrijirii animalelor de companie și hobby farming-ului, având o suprafață mai mare cu 300% decât magazinele Agroland tradiționale.

„În primele patru luni din semestrul al doilea, am înregistrat o majorare de circa 35% a vânzărilor față de aceeași perioadă din 2019. În 2020, din datele pe care le avem acum, nu va mai fi așa, ci va fi primul an, după mult timp, în care vom înregistra profit și în a doua jumătate a anului”, a declarat Horia Cardoș (FOTO), fondator și Director General al rețelei Agroland.

Citeste si:
Agroland a investit 150.000 euro în deschiderea celui mai mare...
Agroland a investit 150.000...

Vânzările din primul an de activitate sunt estimate la 750.000 euro. Agroland MEGA Fundeni este cel de-al șaselea magazin de acest tip din cadrul rețelei, iar reprezentanții companiei vor continua extinderea atât în București, cât și în restul țării. Au fost deschise magazine Agroland MEGA și în Brăila, Giurgiu,lângă Timișoara, iar acum în București.

Până la sfârșitul lui 2020 și în primul trimestru din 2021, vor fi deschise alte patru Agroland MEGA, dintre care două în apropierea capitalei, în Bolitin Vale și Afumați.

Citeste si:
Lidl oferă prime pentru angajați, în valoare totală de 11 milioane lei
Lidl oferă prime de Crăciun...

„Am înregistrat o creștere solidă, de peste 30%, pe gamele principale de produse, de la cele de îngrijire a animalelor de companie, la grădinărit și hobby farming”, mai spune Horia Cardoș.

Clienții cumpără mai rar, dar în cantități mai mari

În această perioadă, Horia Cardoș a spus că principalele probleme cu care s-a confruntat în timpul pandemiei au fost legate de logistică și de capacitatea furnizorilor săi de a produce și de a livra produsele.

„Furnizorii pe zona de animale s-au confuntat cu o cerere foarte crescută și am avut dificultăți să satisfacem cererea de la acel moment”, adaugă Horia Cardoș.

În ceea ce privește comportamentul de cumpărare din această perioadă, antreprenorul spune că românii cumpara mai rar, dar în cantități mai mari, circa 20% dintre ei fiind clienți noi.

Citeste si:
Coronavirus 24 noiembrie |Care sunt județele cu cel mai mare număr...
Coronavirus 24 noiembrie |...

Primul Agroland MEGA din București va pune la dispoziția clienților 3.000 de produse, cele mai multe care se găsesc în oricare dintre magazinele MEGA din cadrul rețelei. Din punct de vedere al gamelor, aici se vor găsi: produse pentru grădină, printre care material săditor, fertilizanți și echipamente pentru întreținere; produse destinate animalelor de companie, de la hrană, la suplimente și accesorii; produse pentru hobby farming, precum și alte produse utile în casă și gospodărie.

Agroland a fost fondată în 1997, la Timișoara, de către antreprenorul Horia Cardoș. În prezent, rețeaua Agroland are 250 de unități, localizate în 29 de județe, și 400.000 de clienți unici/ an. Agroland a înregistrat o cifră de afaceri de 30 milioane de euro, la finele lui 2019, și are 220 de angajați.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri