Mixit, compania cehă ce produce amestecuri personalizate de musli și fructe liofilizate a intrat oficial pe piața locală, la finalul anului 2020. După Republica Cehă (2010), Slovacia (2013), Polonia (2014) și Ungaria (2019), România este a cincea țară din Europa în care brandul s-a extins.

În România, Mixit.ro va oferi o gamă similară cu cea din alte țări. Oferta distinctivă a companiei este posibilitatea de a amesteca musli, terci, fructe liofilizate și nuci pentru a crea propriul mix individualizat.Treptat, oferta pentru piața românească va fi extinsă pentru a include și drajeuri de ciocolată, băuturi proteice sau creme de ciocolată.

„Până în prezent, am fost primiți cu căldură pe toate piețele, ceea ce ne dă încredere că românii se vor bucura și ei de crearea propriului amestec de cereale pentru micul dejun, de musli și alte bunătăți”, a afirmat Tomáš Huber (foto), cofondator Mixit.

Expansiunea este una din strategiile cheie pentru companie. Pe piața din Cehia, Mixit.ro a generat 78% din venituri dintr-o cifră totală de afaceri de 14.500.000 euro, în 2020.

Inițial, în această primăvară, pandemia de coronavirus a afectat afacerea Mixit. Comerțul en gros cu magazinele de produse naturiste și magazinele mici a fost încetinit. Cu toate acestea, cumpărătorii s-au reorientat spre magazinul online al mărcii, segment care a înregistrat vânzări peste medie, potrivit reprezentanților companiei.

„Previzionăm că România va reprezenta 5-10% din vânzări până la sfârșitul lui 2021. Nu există încă pe piața locală un alt proiect similar care să propună rețete de musli personalizat, considerăm că putem ajunge la cifre interesante rapid, și datorită faptului că avem o echipă româno-cehă ce cunoaște piața și specificul local ”, a precizat Martin Wallner (foto), cofondator Mixit.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri