Burger King oferă un burger GRATUIT o dată pe săptămână

Un studiu inițiat de Burger King arată că 73% dintre românii intervievați consideră prima zi a săptămânii cea mai dificilă, urmată de marți și miercuri cu doar 9%, respectiv 5%. În aceste condiții, Burger King a lansat meniul “LuNeah”, cu 2 burgeri Whopper la un preț 15 lei.

Studiul local răspunde dilemei existente la nivel global, unde încă se dezbate între luni și marți, și explorează și cum putem trece mai bine peste o zi de luni. 60% dintre respondenți, în special cei cu vârsta între 18 și 24 ani (36%), dar și cei cu vârsta de peste 55 de ani (24%), cred că principala modalitate de a trece peste prima zi din săptămână este păstrarea atitudinii pozitive.

Studiul ne-a cofirmat ceea ce deja simțeam cu toții: stresul dat de alarma după weekend, job, cursuri, programări, trafic, agitația din jur, etc. face ca zilele de luni să fie chiar cele grele. Așa a luat naștere conceptul de “LuNeah” la Burger King care vine cu o ofertă pentru o zi de luni mai puțin grea.

Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King Romania

În studiu se mai arată că dintre cei 73% chestionați care au declarat că ziua de luni este cea mai grea zi a săptămânii, cele mai mari procente sunt în rândul celor mai tineri, sub 35 de ani. În cazul celor mai în vârstă (peste 55 ani) se înregistrează procentul cel mai scăzut - doar 66% dintre cei cu vârsta peste 55 ani consideră că lunea este cea mai grea zi din săptămână.

Citeste si:
Legea carantinei și izolării, amânată la Senat pentru luni
Legea carantinei și izolării...

Concluziile au fost culese în urma studiului realizat de Reveal Marketing Research, în luna februarie 2021, în rândul a 1.002 respondenți, femei (51%) și bărbați (49%), din mediul urban, cu studii medii și superioare, cu vârste cuprinse între 18-55 de ani. Metoda de cercetare utilizată este CAWI, un chestionar standardizat aplicat online persoanelor selectate aleator, eșantionare urbană reprezentativă la nivel urban.

AmRest Holdings, SE este un operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează Starbucks și lanțul de restaurante Burger King.

Citeste si:
Burger King lansează un nou meniu
Burger King lansează un nou...
Sursa foto: Facebook/Burger King Romania

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri