Câte pizzerii intenționează să deschidă Dodo Pizza în 2021

Pizza este unul dintre alimentele preferate de români. Și deși pandemia ne-a ținut departe de pizzerii sau restaurante, pizza nu a lipsit de pe masa celor mai pofticioși dintre noi. Sergiu Bolocan, General Manager al Dodo Pizza, a vorbit despre provocarea majoră pe care a adus-o pandemia în funcționarea restaurantelor, nu numai a pizzeriilor, dar și despre planurile Dodo pentru anul 2021.

Anul 2020 a început promițător pentru Dodo Pizza, mai ales în perioada ​martie 2020 - februarie 2021, când ​nivelul livrărilor a crescut cu ​8,9% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Scăderea masivă a venit odată cu luna aprilie, când România s-a aflat în plină stare de urgență.

Reprezentanții Dodo recunosc că în luna aprilie au început să comercializeze inclusiv măști de protecție pentru a mai crește volumul.

”Anul 2020 a fost unul greu, dar bun. Ne-a transformat ca și companie și ne-a consolidat ca și echipă, însă cu prețul scăderii vânzărilor. În 2020, am finalizat o locație pe care am început să o construim în 2019, am reușit să deschidem o nouă locație în Veranda Mall din București, o nouă locație în Aviației și un centru modern de producție ce va produce aluatul nostru pentru toate pizzeriile Dodo Pizza din Capitală”, a declarat Sergiu Bolocan, General Manager Dodo Pizza România, pentru wall-street.ro.

Câte pizzerii mai deschide Dodo

Pe teritoriul României Dodo Pizza are deschise șapte restaurante: două în Brașov și cinci în București. Momentan, acestea sunt închise la interior din cauza regulilor impuse de autorități, funcționând doar cu livrare.

Citeste si:
Jerry’s Pizza a deschis o nouă pizzerie. Unde se află aceasta
Jerry’s Pizza a deschis o...

”Plănuim să mai deschidem încă cinci restaurante, astfel încât la finalul anului 2021 lanțul Dodo Pizza România să numere 12 locații. În prezent, construim restaurantul cu numărul șase, care se află în București, în zona Drumul Taberei. Iar planul nostru este ca până la finalul lui 2023 să ajungem la 23 de restaurante”, a mai spus Bolocan.

Angajări la Dodo Pizza

Dorința de extindere, dar și pandemia a făcut ca Dodo Pizza să aibă nevoie de noi angajați. Echipa de marketing s-a mărit cu două persoane, departamentul financiar și cel contabil cu trei persoane, echipa de achiziții cu o persoană, iar departamentul de Resurse Umane s-a mărit cu două persoane. Departamentul Operațiuni a mai adăugat încă un nivel de management pentru a putea gestiona toate pizzeriile, având în vedere că numărul lor a crescut anul trecut.

Sursa Foto: Dodo Pizza Facebook

Citeste si:
COVID-19 | Rețeaua de pizzerii Dodo Pizza livrează măști de protecție
COVID-19 | Rețeaua de...

În 2021 planificăm să continuăm extinderea noastră în București cu trei noi locații astfel încât să acoperim tot Bucureștiul cu zona de livrare. În plus, vrem să deschidem o unitate la Ploiești și să lansăm "Franciza Dodo" prin care să oferim antreprenorilor din toată țara, chiar și în orașe sub 100.000 de locuitori, posibilitatea să folosească toate avantajele unui astfel de model de business. Tot în 2021 vom încheia prima fază din planul nostru de a ne electrifica toate activitățile de transport complet până la finalul lui 2022, urmând ca până în 2025 să colaborăm doar cu parteneri - furnizori de produse și servicii - care au procedat la fel”, a explicat Bolocan.

Reduceri și noi sortimente de pizza

Reducerile sunt unul dintre elementele favorite ale românilor, mai ales în pandemie, când veniturile s-au redus considerabil în unele cazuri.

În plus, ca să poată rezista într-un mediu concurențial atât de strâns, restaurantele au fost nevoite să vină cu oferte dintre cele mai diverse pentru a-și păstra clienții.

Cea mai importantă lecție - "bătălia" pentru client în alimentația publică s-a mutat brusc, cu ajutorul pandemiei, din câmpul "restaurant", în câmpul "livrare". Pe termen mediu, vor performa bine doar operatorii mari care își adaptează procesele spre delivery-focused: procesele livrării în sine. Cu siguranță nu vom mai reveni la situația pre-pandemică niciodată - ce ține de ponderea vânzărilor în restaurant și celor la livrare. Dar, pe cealaltă parte, s-au creat condiții pentru apariția și creșterea altor modele de business - fără o prezență fizică, ceea ce va face piața livrării și mai concurențială.

Citeste si:
[VIDEO] Care sunt primele simptome ale unui pacient cu cancer pulmonar
VIDEO Care sunt primele...

Sergiu Bolocan

Reprezentanții Dodo Pizza spun că, în fiecare lună, încearcă să creeze oferte pentru toată rețeaua, dar și diverse alte reduceri pe plan local, în funcție de restaurant. Există câteva oferte permanente, cum ar fi o pizza Pepperoni Fresh 25 cm cadou la prima comandă în aplicație și diverse Combo-uri (oferte cu până la 35% reducere)

”În a doua jumătate a anului sperăm să introducem un program de fidelitate bazat pe puncte pe care clienții le pot colecta și apoi folosi ca reducere la următoarele comenzi, totul din contul de client de pe site și aplicație”, au precizat aceștia, pentru wall-street.ro.

Noi sortimente de pizza Dodo

La finalul lunii februarie a fost lansat un nou sortiment de pizza gourmet, Chicken Blue Cheese ce conține ​piept de pui, blue cheese, roșii proaspete, mozzarella, ierburi italiene, ceapă roșie și sos de cașcaval.

Pe lângă acest nou sortiment, anul acesta vor lansa și următoarele produse:

  • două noi sortimente de Dodster, produsul nostru unic;
  • două noi sortimente de cafea, care vor fi disponibile și în meniul de livrare;
  • două noi sortimente de pizza pentru meniul permanent;
  • trei sortimente de pizza de sezon;
  • două noi sortimente de milkshake-uri și o băutură răcoritoare de vară.

Sursa Foto: Dodo Pizza Facebook

Sergiu Bolocan a adus franciza rusească Dodo Pizza în România după ce a lucrat în Rusia, pentru fondatorul Feodor Ovchinikov. Citește aici despre Dodo Pizza și promisiunea “60 de minute sau pizza gratis”.

Sursa foto: Dodo Pizza
Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri