Hornbach, retailerul locali de materiale de construcții și grădinărit, va deschide anul acesta un nou magazin în Cluj-Napoca pentru care va angaja 120 de persoane.

Potrivit companiei, o parte din echipa noului magazin a fost formată, însă, pentru a fi completă, Hornbach caută în continuare persoane care să ocupe poziții precum șefi de raion, lucrători comerciali, lucrători recepție marfă, șoferi și casieri.

Echipa de management a noului magazin este parțial formată prin promovări interne, însă au fost recrutați și candidați din exterior pentru posturile de șef de raion și director adjunct.

„În cadrul Hornbach, pentru pozițiile de management recrutăm din exterior doar atunci când este absolut necesar. În mod tradițional, acordăm prioritar șansa promovării propriilor angajați, iar în cadrul magazinului din Cluj-Napoca 10% din personal va fi asigurat de persoane transferate din interiorul rețelei existente“, spune Mugurel-Horia Rusu, director general Hornbach România.

Procesul de recrutare este realizat direct prin resurse interne. Astfel, candidații parcurg un preinterviu telefonic și trei interviuri față în față.

„Principalele criterii în baza cărora invităm candidații la un prim interviu sunt reprezentate de motivația pentru care ne-au ales și capacitatea de a se orienta către client. Încercăm, astfel, să identificăm din prima etapă care ar fi departamentul sau domeniul de activitate pentru care ar fi potriviți”, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.

În ceea ce privește principalele calități ale viitorilor angajați Hornbach, comunicarea asertivă, deschiderea și devotamentul, alături de implicarea în interacțiunea cu clienții sunt pe primele locuri.

Sursa foto: Hornbach România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri