Leroy Merlin, retailer francez specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, se așteaptă la afaceri în creștere în 2021, de 3 miliarde de lei, și va deschide cel puțin trei noi magazine până în 2024, următorul oraș de pe hartă fiind Brașov, a declarat CEO-ul companiei, Frédéric Lamy, într-un interviu pentru Retail.ro.

Francezii de la Leroy Merlin au încheiat anul 2020, în România, cu afaceri de 2,5 miliarde de lei, în ciuda închiderilor de magazine din luna martie. Anul acesta, așteptările financiare sunt mai mari, pentru că primele patru luni au fost foarte bune în materie de vânzări, după cum a declarat CEO-ul companiei.

Retailerul de bricolaj a deschis, recent, cel mai nou magazin, în Târgoviște – primul și sigurul de anul acesta, după o investiție mai mică de 10 milioane de euro.

Următorul magazin va fi inaugurat la Brașov, în primul trimestru al anului următor. Unitatea va avea un format mai mic, de circa 6.000 de metri pătrați și 100 de angajați, procesul logistic urmând să fie mai complex. Leroy Merlin mai are un magazin în oraș, iar cel pe care îl construiește în prezent va funcționa în strânsă legătură cu primul. Astfel, în primăvara lui 2021, retailerul francez va bifa 20 de magazine în România.

Compania dă startul procesul de renovarea al celor mai vechi magazine pe care le deține. Astfel, anul acesta începe renovarea în magazinul Colosseum, prima unitate deschisă de francezi în România, în anul 2011, și cea care generează cele mai mari vânzări.

Citește mai multe pe Retail.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri