O firmă australiană de articole sportive a fost amendată cu 3,7 milioane de euro pentru că își promova produsele ca fiind realizate cu ajutorul unei tehnologii ce ține la distanță toți patogenii, dând de înțeles că îi va ține pe oameni departe și de COVID-19.

Firma Lorna Jane a promovat faptul că articolele pe care le vinde folosește o ”tehnologie inovatoare” denumită LJ Shield prin care previne ”transferul tuturor agenților patogeni”. Judecătorul care s-a ocupat de caz a descris reclama ca fiind ”explotatoare și cu un potențial periculos”, conform BBC.com.

Firma a acceptat decizia instanței și dat vina pe furnizorul de produse sportive cu care lucrează.

”Un furnizor de încredere ne-a vândut un produs care nu a performat așa cum au promis”, s-a apărat Bill Clarkson, CEO-ul Lorna Jane care a adăugat faptul că furnizorul i-a făcut să creadă că tehnologia din spatele LJ Shield a fost vândută și pe alte piețe precum Statele Unite ale Americii, China sau Taiwan și că are protecție anti-bacteriană și anti-virală.

Compania a fost acționată în instanță de către Australian Competition & Consumer Commission (ACCC) după a văzut campania de marketing derulată anul trecut în iulie, în plină pandemie de COVID-19, despre care președintele ACCC a declarat că s-a bazat pe dorința consumatorilor de a fi cât mai protejați împotriva pandemiei.

Sursa foto: Australian Competition & Consumer Commission

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri