Nestlé vrea să lanseze un produs din carne pe bază de plante, cultivat în laborator. Gigantul elvețian vrea să dezvolte produse din carne alternative care ar combina carnea de cultură cu ingrediente pe bază de plante, scrie Business Insider.

Pentru a înțelege potențialul pieței, Nestlé evaluează tendințele științifice sau metodologiile inovatoare care fac posibilă crearea cărnii artificiale, cum ar fi fermentarea celulară sau imprimarea 3D.

Nestlé colaborează cu startup-ul israelian Future Meat Technologies în crearea unui produs din carne vegană. Tehnologia sa brevetată oferă posibilitatea de a produce componente din carne care nu sunt cultivate din celule animale.

Future Meat Technologies a abordat și a depășit cu succes principala sa provocare: costurile mari. Pentru 100 de grame de pui cultivat în laborator costul a scăzut la 4 dolari, preț pe care vrea să îl înjumătățească până la sfârșitul anului 2022.

Startup-ul vrea să intre pe piața din SUA până la sfârșitul anului 2022. Nestlé are experiență în dezvoltarea produselor pe bază de plante sub marca Garden Gourmet. De asemenea, și-a extins portofoliul de alternative la lapte prin lansarea unei băuturi pe bază de mazăre în Europa.

Nestlé nu este singura companie care vrea să dezvolte această piață. Tyson Foods și Cargill au investit în creșterea cărnii, în timp ce BRF SA și Mitsubishi Corp. lucrează cu Aleph Farms, compania care a creat prima friptură cultivată în laborator .

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri