Ultimii doi ani au adus și o parte bună în producția de evenimente: am avut nevoie să ne reinvetăm serviciile cu multă creativitate, ca să susținem industria de profil!

Alexandru Roibu, managerul Think Events, companie care se ocupă cu producția de evenimente corporate/business live, indoor, outdoor, online sau hybrid, povestește despre perioada ultimilor doi ani în care a fost nevoit să refacă nu doar planurile de business, ci și modul în care pot fi produse astfel de evenimente, respectând noile norme legislative.
Au fost provocări care au dus la schimbări importante: Think Events a dezvoltat platforme pentru transmiterea online a evenimentelor, a introdus holograme 3D în evenimente și a avut grijă de reprofesionalizarea angajaților, pregătiți acum să facă față noilor vremuri.
Alex, care este noutatea serviciilor oferite de Think Events, care a schimbat și “fața” evenimentelor corporate?
Alex Roibu: Perioada în care evenimentele cu desfășurare în săli sau în aer liber au fost interzise sau limitate ca număr de participanți a dus la transfornarea acestora. A trebuit să venim cu soluții prin care să oferim servicii noi, care să satisfacă aceleași nevoi ale clienților: întâlnirile corporate, gale, seminarii etc. Prin urmare, am dezvoltat foarte mult latura evenimentelor organizate fie în sistem hybrid, fie online, folosindu-ne de tehnologie nouă dar și de o platformă adaptată special la astfel de evenimente. Nu a fost ușor, pentru că piața a devenit repede competitivă, așadar am avut grijă să oferim servicii personalizate fiecărui client.
Și acum, chiar dacă există posibilitatea de a organiza evenimente fizice, componenta online rămâne o parte importantă pentru evenimente, fie că este vorba despre transmisia live a evenimentelor sau participarea unor speakeri prin platformelor noastre.
Evenimentele hibrid permit o audiență mai mare, respectând toate regulile în vigoare.

Știu că ați integrat și componenta de hologramă 3D în aceste evenimente...
Alex Roibu: Da, am integrat Dreamoc Diamond în evenimente de dimensiuni medii, oferind posibilitatea de a prezenta live holograma unei persoane în acest dispozitiv spectaculos și elegant.
Acest serviciu a fost prezentat pentru prima dată în cadrul emisiunii Imperiul Leilor; am reușit să port un dialog real-time cu Leii sub formă de hologramă.
Nu este singura variantă pe care o putem folosi, clienții noștri pot să acceseze o gamă variată de produse, pe care le punem la dispoziție, în funcție de eveniment, scenariu sau nevoi.

Ce avantaje oferi zonei business pentru evenimentele online?
Alex Roibu: Cred că cel mai mare avantaj este cel al echipei, pentru că serviciile noastre sunt multilateral dezvoltate și asta se întâmplă prin prisma oamenilor cu care lucrăm; toți sunt profesioniști, cu ani buni de experiență și deschiși la nou... lucru demonstrat chiar în această perioadă. În al doilea rând, nu există nicio altă companie pe piața din România care să ofere integrat serviciul de event production cu componentă de hologramă 3D, pentru că noi suntem unici pe acest segment de piață. Avem și o vorbă: scrie tu scenariul, că de partea tehnică ne ocupăm noi integral!
Oferim servicii complete, pornind de la consultanță tehnică până la implementarea soluției alese.

Cum s-a adaptat personalul la toate aceste schimbări?
Alex Roibu: Simplu: dacă nu folosim creativitatea într-un scop util, avem toți de pierdut: și noi, cei care oferim serviciile, dar și clienții care nu își pot organiza evenimentele. Prin urmare, toți angajații au privit această perioadă ca pe un moment în care să se adapteze la nou. Am reușit să învățăm să folosim tehnologii noi sau noi metode de a utiliza echipamentele existente. Din acest punct de vedere pot spune ca această perioadă ne-a ajutat să progresăm într-un timp mai scurt. De asemenea, am reușit să extindem aria de colaboratori pentru anumite servicii.

Ce sfat ai oferi celor care își desfășoară activitatea în industria de profil, pentru perioada următoare?

Alex Roibu: Nu bate pasul pe loc! Lasă afacerea să se miște, caută soluții și ajut-o să se miște. Perioada aceasta ne-a arătat că ne putem adapta la orice situație, așa că cel mai important este să credem că putem găsi soluții pentru orice problemă. În fond, fără provocări noi, nu poți să ieși din zona de confort și să te dezvolți!

Cu peste 10 ani de experiență în industria audio-video, Think Events pune la dispoziția clienților o gamă variată de soluții, servicii și echipamente performante pentru a crea evenimente memorabile. Think Event se ocupă de organizare evenimente pe partea tehnică, oferind clienților tehnologii de ultimă generație, de la echipamente de scenotehnică, lumini și sonorizare, până la soluții video (creare conținut, videoproiecție, filmări, închirieri ecrane LED sau LCD). www.thinkevents.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri