Carrefour inaugurează un nou hipermarket în Ploiești și încheia anul cu 43 de magazine deschise la nivel național. Cel de-al doilea hipermarket Carrefour din zona Ploiești și primul din orașul prahovean este situat în incinta noului centru comercial Prahova Value Centre, dezvoltat de Prime Kapital Developments.

Clienții Carrefour vor avea acces la peste 50.000 de articole în magazinul fizic, cât și prin aplicația retailerului și platforma BRINGO. Noul magazin din Ploiești deține o gamă variată de fructe și legume proaspete, românești, preparatele tradiționale, dezvoltate aproape de Ploiești, produsele BIO, precum și zona Gastro cu preparate și produse proaspete locale și internaționale.

„De asemenea, ei pot întâlni în hipermarketul nostru o selecție de vinuri în zona WineSquare, inclusiv din regiunea Munteniei, ca parte a programului nostru „Deschidem Vinul Românesc”, a declarat Marius Tudor, Director Hipermarket Carrefour Ploiești Democrației.

În cadrul magazinului din Ploiești, clienții vor găsi fructe și legume bio furnizate de producători români incluși în programul Creștem România BIO, prin care Carrefour susține fermierii care își doresc să facă tranziția către agricultura sustenabilă.

Magazinul Carrefour din Ploiești dispune de 5 case tradiționale, dar și de 12 case de tip Self Checkout (5 la care se poate plăti exclusiv card și 7 cash/card), prin intermediul cărora clienții au posibilitatea de a își scana și plăti singuri produsele din coș, pentru o sesiune de cumpărături mai eficientă și pentru a diminua considerabil timpul de așteptare.

De asemenea, prin opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour, clienții pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături.

Sursa foto: Carrefour

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri