Brandul Burberry a lansat în parteneriat My Wardrobe HQ, platforma de închiriere și vânzare de articole de lux second-hand, un site prin care vinde produsele brandului la mâna a doua, scrie publicația Retail Detail.

Consumatorii pot închiria piese de îmbrăcăminte și accesorii între 4 și 14 zile, iar ulterior pot alege dacă vor să cumpere produsul sau să îl returneze. Potrivit datelor My Wardrobe HQ, aproximativ jumătate dintre cei care aleg acest serviciu decid să păstreze articolele vestimentare.

Prețurile săptămânale de închiriere variază între aproximativ 50-200 euro. Deși prețurile nu sunt unele foarte mici, în comparație cu un articol Burberry de 2.000 euro, poți spune în final că acest serviciu este unul accesibil.

În prezent, serviciul de închiriere este disponibil doar în Marea Britanie, dar cumpărătorii din restul Europei pot cumpăra articole second-hand. Produsele provin în principal de la așa-numiții clienți VIP ai Burberry și de la cumpărătorii My Wardrobe HQ. Autenticitatea și aspectul fiecărui articol este verificat înainte de a fi vândut. Prețurile produselor la mâna a doua încep de la 130 euro pentru accesorii și pot ajunge la 870 euro pentru îmbrăcăminte și încălțăminte.

Retail jobs

„Parteneriatul nostru este complementar strategiei noastre de a reduce din emisiile de carbon până în 2040, susținând principiile unei economii circulare pentru hainele de lux”, au declarat reprezentanții companiei.

În 2019, Burberry a colaborat cu platforma second-hand The Realreal, prin care vinde produsele sale. Circa 40% din profitul înregistrat de Burberry va fi donat către Smart Works, un ONG din Marea Britanie oferă femeilor defavorizate sau care nu au un job, ținute pentru interviuri de angajare.

Sursa foto: Sorbis/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri