Ikea a anunţat că din 2022 va majora preţurile produselor din magazinele sale din întreaga lume cu 9% în medie, din cauza problemelor de transport şi a celor din lanţurile de aprovizionare, se arată într-un comunicat al Ingka Group, care deţine 90% din magazinele de mobilă Ikea, transmit AFP, preluat de Agerpres.

Preţurile mai ridicate, provocate de majorarea costurilor de transport şi a celor cu materiile prime, se vor simţi în special în America de Nord şi în Europa.

Creşterea medie globală a preţurilor în magazinele Ikea va fi de 9%, dar variază de la ţară la ţară, din cauza inflaţiei, a furnizorilor locali şi a dificultăţii de transport.

Anterior, Ikea, cel mai mare retailer de mobilier din lume, anunţase că va lua în leasing mai multe vapoare, va cumpăra containere de transport şi va redirecţiona bunurile între depozitele sale pentru a atenua perturbările din lanţurile de aprovizionare. Acum, retailerul suedez a admis că va trebui să transfere o parte din costurile cu majorarea preţurilor la transport şi materii prime către clienţi, deoarece se aşteaptă ca turbulenţele să continue.

Magazinul Ikea din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. În luna iunie 2019, Ikea a inaugurat noul magazin de pe Bulevardul Theodor Pallady din Capitală, o investiţie de 90 de milioane de euro, care a creat 600 de noi locuri de muncă.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri