Carrefour România și BT Direct, divizia de consumer finance a Grupului Financiar Banca Transilvania, lansează un nou card de cumpărături cu extra beneficii în magazinele Carrefour.

Cu noul Card Direct de la Carrefour, o persoană poate obține finanțare pe loc și, ulterior, 5% din valoarea cumpărăturilor realizate prin plată integrală în magazinele Carrefour și online, pe Carrefour.ro, transmite compania într-un comunicat.

Carrefour România și BT Direct oferă astfel o modalitate simplă de finanțare pe loc, care le permite clienților să achiziționeze toate produsele de pe lista de cumpărături și totodată să își optimizeze bugetul, primind o parte din suma cheltuită.

„Prin cardul lansat împreună cu partenerii de la BT Direct, extindem acest univers și oferim românilor posibilitatea de a-și cumpăra produsele dorite, alimentare sau non-alimentare, într-o manieră chiar mai economică și sigură. Cu această ofertă unică în România, contribuim totodată la protejarea puterii de cumpărare a clienților noștri.”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

Retail jobs

Cardul este disponibil pentru toți clienții Carrefour și poate fi obținut în hypermarket-urile Carrefour, printr-o procedură simplificată.

Utilizatorul beneficiază de finanțare pe loc de până la 40.000 de lei și de 5% bani înapoi pe card pentru orice achiziție ulterioară, realizată prin plată integrală cu Cardul Direct de la Carrefour în magazinele fizice multiformat (hypermarket, supermarket, magazine express și Supeco) și prin canalul online, Carrefour.ro.

În același timp, cardul poate fi folosit la orice comerciant, inclusiv pentru plata integrală a facturilor, însă beneficiul de 5% bani înapoi pe card este exclusiv în cadrul Carrefour, iar procentul returnat în cazul altor comercianți este de 2%.

Sursa foto: Carrefour

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri