PENNY România a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 5,39 miliarde de lei, reprezentând un avans de 14% raportat la 2020. În 2021, numărul consumatorilor care au trecut pragul magazinelor PENNY a crescut cu 9,18%. Compania a înregistrat un profit net de 123 milioane de lei în 2021, în creștere cu 44,8% comparativ cu anul anterior.

Cât privește numărul de magazine deschise, Michael Jäger a menționat faptul că, pur matematic, se poate spune că Peny a deschis un magazin la fiecare două săptămâni în România.

În ceea ce privește planurile de viitor, PENNY România își propune să investească 5,128 milioane de lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea rețelei sale până la un total de 619 magazine și 6 centre logistice. Anul acesta, PENNY va deschide 30 de magazine noi în țară și va finaliza procesul de remodelare demarat în 2020.

De asemenea, Christoph Matschke, Board Member REWE International AG, a dezvăluit faptul că s-a depășit cifra de afaceri de 75 de miliarde de euro la nivelul grupului, performanță realizată cu sprijinul a 375.000 de angajați din toate țările unde este prezent.

Retail jobs

"Pentru Penny România, 2021 a fost un al cifrelor rotunde", a declarat și Daniel Gross, CEO PENNY România. "Am reușit să depășim pentru prima dată un miliard de euro cifră de afaceri, de asemenea am depășit borna de 300 de magazine".

Totodată, acesta a dezvăluit dorința companiei de a dubla rețeaua de magazine din România până în anl 2029, cu alte cuvinte depășirea a 600 de magazine până la acea dată.

În 2021, PENNY România a investit 542 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine și construirea unui nou centru logistic în Filiași, județul Dolj.

Sursa foto: Penny Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri