Recunoașterea și aprecierea angajaților fac minuni pentru organizația ta

Recunoașterea și aprecierea sunt nevoi psihologice fundamentale, fapt confirmat și prin piramida nevoilor elaborată de Abraham Maslow. Deși par a avea același sens, aceste concepte au înțelesuri diferite și răspund unor nevoi diferite, iar angajații au nevoie de amândouă.

Conform unui articol publicat de Harvard Business Review, recunoașterea reprezintă feedback-ul pozitiv oferit pentru performanțele profesionale și este, prin urmare, condiționată. Aprecierea, în schimb, se referă la recunoașterea valorii inerente a unei persoane, ca om și coleg, și este, așadar, necondiționată.

Studiile Gallup, OC Tanner, și altele, confirmă că 79% dintre angajații care demisionează menționează lipsa de apreciere ca fiind unul din motivele majore pentru decizia de a-și schimba locul de muncă. Iar Deloitte confirmă că organizațiile care implementează programe și măsuri pentru aprecierea și recunoașterea angajaților au șanse de 12 ori mai mari de a-și crește rezultatele de business și înregistrează o scădere cu 31% a fluctuației de personal.

Astfel, recunoașterea și aprecierea angajaților câștigă încrederea și loialitatea acestora, le crește starea de bine, satisfacția, motivația și implicarea. Toate acestea asigură performanță și productivitate, contribuie la crearea unei culturi organizaționale pozitive, consolidează spiritul de echipă, îi face pe oameni să se bucure de munca lor și să fie mai dedicați, mai creativi, mai inovatori.

Dăruiește apreciere cu cardul Cadou Pass de la Sodexo

Sodexo România, liderul pieţei locale de beneficii extrasalariale pentru îmbunătăţirea calitatea vieții, propune cardul Cadou Pass – soluția digitalizată, simplă și eficientă cu care angajatorii își pot recompensa echipa și pot consolida loialitatea angajaților lor, făcându-i să se simtă apreciați și stimulându-le motivația și implicarea.

Cardul Cadou Pass poate fi încărcat cu până la 300 de lei/ eveniment, valoare care nu se impozitează – un beneficiu important pentru companie și pentru angajat. Evenimentele pentru care se acordă aceste carduri sunt 8 Martie, Paște, 1 lunie și Crăciun sau alte ocazii stabilite de angajator. Cardul poate fi utilizat într-o reţea diversificată de zeci de mii de magazine partenere, atât fizice, cât și online, de la categoria fashion, decoraţiuni pentru casă, până la articole sportive şi IT.

Astfel, angajații pot folosi suma încărcată pe card pentru a achiziționa articole de îmbrăcăminte, decorațiuni interioare, bijuterii, cosmetice, articole sportive, electronice, electrocasnice, jucării și nu numai. Astfel, ei se pot bucura la maximum de beneficiile existente, în funcție de nevoile lor curente.

Produsele alese pot fi plătite și online, iar sistemul de mobile payment se utilizează ușor și independent de cardul fizic - atât online, cât și în magazinele fizice. Sodexo este un promotor al digitalizării și dezvoltă mereu soluții inovatoare, care să răspundă nevoilor angajaților și angajatorilor, în egală măsură.

Angajații prețuiesc mult sentimentul de apartenență și de apreciere pentru efortul depus. Acest card este un mod de a-i face să simtă că sunt importanți și valorizați. Fiecare zi este o nouă șansă în care îi putem recompensa pe cei care ne sunt alături și în fiecare zi, cu dăruire și devotament. Prin creșterea valorii nominale la 300 ron/ eveniment de anul acesta, companiile pot aduce și mai multă bucurie în rândul angajaților”, a spus Florina Tălvan, Product Manager, Sodexo România.

Află mai multe detalii despre cardul Cadou Pass.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri