Perioada Crăciunului urmează după câteva dintre cele mai încărcate luni ale anului. Angajatorii pot valorifica acest prilej pentru a-și manifesta prețuirea față de angajați, astfel încât ei să plece în vacanță mai fericiți și mulțumiți și să se întoarcă la lucru mai motivați, mai puși pe treabă și mai inspirați.

Cadourile, mai apreciate decât recompensele financiare

Majoritatea angajatorilor optează pentru recompense financiare sub formă de bonusuri sau sume fixe oferite în plus la salariul din luna decembrie. Cu toate acestea, un cadou concret aduce întotdeauna mai multă bucurie și face echipa să se simtă apreciată și prețuită.

Cardul Cadou de la Sodexo este o soluția simplă și eficientă cu ajutorul căreia angajatorii le pot face angajaților lor bucuria de a-și alege, de Crăciun, un cadou pe care și-l doresc cu adevărat – ceea ce nu s-ar întâmpla dacă aceștia ar primi o sumă de bani, pentru că cel mai probabil i-ar cheltui pe diverse nevoi și utilități. Astfel, un card cadou este un factor motivator superior.
Utilizarea cardului Cadou este o experiență plăcută, întrucât oferă foarte mare flexibilitate de achiziție, dat fiind faptul că anagajații pot alege dintr-o gamă largă şi diversificată de magazine și produse.

Cardul Cadou – mai mult decât un bonus financiar

Nevoia de apreciere este o nevoie umană fundamentală. Studiile arată că 3 din 4 angajați din România, respectiv 73,6%, au nevoie de recunoaștere pentru performanțele profesionale, precum și de apreciere pentru valoarea lor, ca oameni, pentru a se simți satisfăcuți la job.

Conform Gallup, aprecierea este una dintre condițiile care contribuie la sentimentul de apartenență și consolidează cultura organizațională pozitivă. Angajații care se simt recunoscuți pentru munca și talentul lor sunt mai implicați și mai dedicați, mai pasionați și mai inovatori și au mai multă încredere în echipa și în compania lor.

„O modalitate prin care angajatorii își pot manifesta prețuirea pentru angajații lor este Cardul Cadou de la Sodexo, o soluție cu impact mare, la costuri mici. Acesta reprezintă mai mult decât un bonus; este o modalitate excelentă prin care angajatorul își poate exprima aprecierea, atât de necesară pentru a avea o echipă fericită, productivă și satisfăcută. Astfel, angajaţii sunt încurajați să achiziționeze un cadou personal, pe care îl doresc cu adevărat pentru ei înșiși. Ei pot alege dintr-o multitudine de produse, de la categoria fashion, decoraţiuni pentru casă, până la articole sportive şi IT”, a declarat Florina Tâlvan, Product Manager, Sodexo BRS România.

Avantaje și pentru angajatori și pentru angajați

Începând de anul acesta Cardul Cadou poate fi încărcat cu până la 300 de lei per angajat şi copiii minori ai acestuia, sumă care se bucură de facilități fiscale avantajoase pentru angajator, precum deductibilitatea 100%, în limita a 5% din valoarea cheltuielilor cu salariile personalului şi scutirea de contribuţiile sociale obligatorii dacă se acordă conform limitelor impuse de Codul Fiscal, de 8 Martie, Paşte, 1 iunie şi Crăciun.

În plus, angajații beneficiază de reduceri semnificative, promoții și oferte speciale pentru o gamă largă de produse, precum electronice și electrocasnice, bijuterii, îmbrăcăminte, încălțăminte, jucării, cosmetice, mobilier și multe altele – suficient de variată pentru a îndeplini orice dorință de Crăciun.

Multe dintre magazinele partenere Sodexo BRS sunt disponibile și online, ceea ce simplifică mult procesul de alegere a cadoului ideal.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri