Cu o investiție de peste 1 milion de lei, Kaufland deschide primul centru de joacă și îngrijire dedicat copiilor angajaților, Kaufland Day Care, în Timișoara.

Începând cu luna mai, pe durata programului de lucru, angajații Kaufland din Timișoara își pot aduce copiii la centrul de joacă și îngrijire dedicat exclusiv lor.

Situat în incinta magazinului Kaufland din Str. Kogălniceanu nr. 11-13-15, centrul este dedicat angajaților cu normă parțială sau celor care sunt singuri întreținători ai familiei.

Proiectul oferă servicii de educație non-formală pentru copiii lor de vârstă mică sau preșcolară, în regim gratuit.

În limita locurilor disponibile, beneficiul poate fi accesat și de angajații cu normă întreagă, interesați să-și înscrie copiii la centrul Kaufland Day Care.

Toate activitățile se desfășoară sub îndrumarea echipei Family Hub, ai cărei membri sunt formați în pedagogii moderne, internaționale, fiind specializați în lucrul cu copii de vârstă preșcolară.

Mai mult, prin frecventarea programului Kaufland Day Care, copiii vor pune bazele învățării limbii germane, o limbă mai ușor de învățat la vârste fragede.

Capacitatea Kaufland Day Care este de maximum 17 copii în grupă/zi, iar centrul asigură servicii și pentru copiii cu nevoi speciale.

Programul centrului include și mese și gustări pentru copii: masa de prânz și gustarea de dimineață sau seară, în funcție de intervalul orar pentru care optează angajații.

Sursa foto: Kaufland Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri