La finalul campaniei Black Friday 2022, Mobexpert a înregistrat peste 41.000 de comenzi, online și în magazine, valoarea totală a acestora crescând cu 13% comparativ cu anul trecut.

Cele mai populare categorii de produse vândute online au fost: decorațiunile pentru casă (peste 8.100), corpurile de iluminat (peste 4.700), piesele de mobilier pentru living, incluzând canapele și fotolii (peste 3.600), mobilierul pentru dining (peste 3.100 de piese, dintre care peste 1.900 de scaune), piesele de mobilier pentru dormitor (peste 2.400) și covoarele (peste 2.300).

De asemenea, din magazinele Mobexpert clienții au achiziționat:

  • peste 28.000 de decorațiuni de Crăciun,
  • peste 14.700 de accesorii pentru servirea mesei și pentru bar,
  • peste 10.000 de corpuri de mobilier, peste 8.400 de plante și flori artificiale,
  • peste 7.300 de corpuri de iluminat,
  • peste 4.300 de scaune
  • peste 1.200 de saltele.

Cel mai scump produs achiziționat de pe site-ul Mobexpert a fost un colțar din piele cu șezlong în valoare de 25.498 lei, fabricat în România, iar cea mai mare valoare a unei comenzi online a fost de 76.992 lei.

Clienții s-au bucurat de varietatea ofertelor și în magazinele fizice Mobexpert: cel mai scump produs achiziționat din showroom a fost o bucătărie fabricată în România, în valoare de 47.800 lei, iar cea mai mare valoare a unei comenzi plasate în magazin a fost de 147.000 lei.

Cea mai mare comandă din punct de vedere al numărului de produse a fost plasată online, cu 228 de produse în coș, în timp ce în showroom primul loc în acest top este ocupat de o comandă cu 99 de produse.

Retailerul transmite de asemenea că valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut în acest an cu aproximativ 300 de lei în magazine și cu 250 de lei în cazul achizițiilor de pe site.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri