Astăzi, ORTEC a anunțat că a semnat un acord cu Freshful by eMAG pentru optimizarea operațiunilor de livrare la domiciliu în România. ORTEC este încântată să colaboreze cu Freshful pentru a oferi o soluție de ultimă generație care va ajuta compania să livreze comenzile clienților cu cea mai mare eficiență posibilă din punct de vedere al costurilor. ORTEC a fost selectat de Freshful datorită expertizei sale recunoscute în industria de retail și a optimizării matematice.

Anunțul este o confirmare a prezenței ORTEC în Europa Centrală și de Est și întărește poziția sa ca furnizor de soluții de optimizare în spațiul comerțului electronic.

"Suntem încântați să începem acest parteneriat cu echipa Freshful și să contribuim la succesul acestui proiect de e-Grocery pe piața din România. Intervenția noastră va avea o contribuție directă la îmbunătățirea procesului logistic al companiei, prin planificarea optimizată a rutelor, optimizarea timpului de livrare și analiza datelor. Până la sfârșitul anului, Freshful va deveni mai scalabil, va lua decizii mai bune în ceea ce privește alocarea resurselor și va oferi mai multă vizibilitate clienților în procesul de livrare", spune Szabolcs Balázs, Managing Director - ORTEC Europa Centrală și de Est.

"Fiind primul hipermarket 100% online de pe piața din România, ne propunem excelență operațională. 55.000 de clienți și mulți alții care vor veni, se bazează pe Freshful pentru a livra coșul de cumpărături săptămânal, în timp util și întotdeauna proaspăt. Dezvoltarea și optimizarea în continuare a sistemelor noastre de livrare ne va permite să răspundem cerințelor crescute din partea clienților existenți, să deservim clienții noi și să construim o experiență excelentă de servicii complete. Suntem o companie digitală la bază și lucrând cu experți ORTEC în analiza și optimizarea datelor, care înțeleg piața de e-Grocery și așteptările clienților, ne va ajuta să obținem eficiență financiară, să echilibrăm resursele și să ne dezvoltăm afacerea", spune Cosmin Zafiu, Operations Director la Freshful.

Optimizarea e-Grocery

Piața de e-Grocery este deosebit de provocatoare. Toți jucătorii își concentrează eforturile pe livrarea comenzilor într-un interval de timp restrâns, cu o precizie superioară și cu o experiență excelentă pentru clienți. Freshful a fost în căutarea unui partener care să-i ajute să-și optimizeze planificarea și execuția pe livrările last-mile. De asemenea, ei căutau o aplicație mobilă pentru livratori cu funcționalitate de plată la livrare. Freshful a ales ORTEC in urma unui proof-of concept care a demonstrat existenta unui potențial de economisire tangibil. Alți clienți ORTEC din spațiul de e-Grocery au reușit să economisească între 10-15% prin utilizarea soluțiilor de optimizare ORTEC.

O abordare bazată pe valoare

ORTEC E-Grocery Delivery va fi integrat în ecosistemul IT și de procese al Freshful. Obiectivul principal al proiectului este de a crea valoare și impact. Companiile se vor concentra pe îmbunătățiri și vizibilitate bazate pe date și vor monitoriza în mod constant rezultatele. O amprentă de carbon mai mică se numără printre numeroasele beneficii așteptate.

Beneficiile și caracteristicile ORTEC E-Grocery Delivery includ:

• Operațiuni optimizate cu rute eficiente pe livrările last-mile, prin aplicarea celor mai buni algoritmi de optimizare matematică disponibili.
• Serviciu de livrare last-mile precis și excelent, cu vizibilitate îmbunătățită, în timp real, asupra execuției.
• Livrare inteligentă e-Grocery, cu optimizarea rezervărilor sloturilor de timp.

ORTEC E-Grocery Delivery va fi lansat chiar înainte de sezonul de sărbători, ajutând Freshful să sporească satisfacția clienților în momentele de vârf ale cererii. Pentru mai multe informații despre ORTEC E-Grocery Delivery, vizitați https://ortec.com/en/solutions/home-delivery.

Lideri în optimizare pentru industria Retail

ORTEC are zeci de ani de experiență în analiza și optimizarea datelor. De-a lungul anilor, ORTEC a ajutat companii din toate industriile cu instrumente de analiză și servicii de consultanță de ultimă generație.

• Produsele ORTEC au contribuit la satisfacția a peste 550.000 de angajați din întreaga bază de clienți a companiei.
• Soluțiile de optimizare ORTEC au ajutat la reducerea amprentei de carbon a 380 de clienți cu 640 de kilotone.
• Valoarea combinată a îmbunătățirii performanței financiare a clienților ORTEC se ridică la aproape 800 de milioane de euro.

ORTEC este cel mai important furnizor mondial de software de optimizare matematică și analiză avansată, cu aproximativ 1.000 de angajați și birouri în 13 țări din întreaga lume. Scopul nostru este de a face matematica aplicată disponibilă într-un mod transparent, sigur și durabil. Ne distingem prin crearea de modele eficiente și funcționale ale lumii în care trăim și în care soluțiile noastre sunt menite să funcționeze. De la înființarea noastră, am optimizat procesele de afaceri la peste 1.200 de companii de top.

Freshful este o companie românească înființată în 2021, care oferă o varietate de peste 20.000 de produse alimentare și bunuri de larg consum de la parteneri și producători locali. Freshful sprijină pe toți cei care doresc să economisească timp prin furnizarea în aceeași zi sau livrarea programată a unui coș de cumpărături săptămânal complet, care conține o diversitate de produse - de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate, produse și băuturi congelate până la articole de uz casnic. Clienții pot accesa un mix de produse locale, internaționale, ECO și BIO pentru o dietă echilibrată și un stil de viață sănătos. Comenzile sunt livrate în mașini cu temperatură controlata, din depozitul frigorific propriu direct la ușa clientului, 7 zile pe săptămână, între orele 8:00 AM și 11:00 PM.

Serviciul este disponibil pe www.freshful.ro, în aplicația iOS și Android, acoperind în prezent București și mare parte din Ilfov.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri