Compania Bergenbier, parte a grupului Molson Coors, lansează două produse cu 0.0% alcool: Staropramen 0.0 și Stella Artois 0.0. Mișcarea vine în contextul în care compania s-a extins atât pe zona de produse fără alcool, cât și dincolo de bere, prin mixurile de bere și suc.

„Categoria berilor fără alcool este un teritoriu ce are o creștere sustenabilă. De altfel, segmentul are în prezent aproximativ 3% din piața berii din România, fiind pe un trend ascendent. (...) Prin aceste lansări, compania noastră continuă drumul diversificării portofoliului și promovează consumul responsabil în orice moment al zilei”, a declarat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier.

Compania dă asigurări că Staropramen 0.0 este produsă printr-o metodă care asigură același gust al berii lager cu alcool și se adresează consumatorilor care nu fac compromisuri când vine vorba de gustul berii cu 0.0% alcool.

Cât despre Stella Artois 0.0, produsul continuă povestea brand-ului fondat în 1366, în Leuven, Belgia și înlocuiește varianta non-alcool a marcii din portofoliul Bergenbier.

„Ne uităm cu atenție la trendurile din piață și vedem că noile generații de consumatori adulți caută variante fără alcool ale brand-urilor preferate. Staropramen și Stella Artois joacă într-un segment extrem de competitiv și credem că prin variantele 0.0% alcool avem premise bune să ne întărim poziția și să continuăm extinderea portofoliului”, a adăugat Teodora Agafiței, Director de Marketing Bergenbier.

Variantele 0.0 Staropramen și Stella Artois 0.0 sunt disponibile începând din luna februarie în România în magazinele off-trade și on-trade, în doze de aluminiu de 0,5l și sticle de 0,33l.

Sursa foto: Shutterstock / Pavelis

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri