În luna martie, grupul Carrefour a anunțat deschiderea unui nou tip de magazin în Paris, conceptul acestuia, intitulat Potager City, fiind poziționat în jurul produselor proaspete, preponderent fructe și legume, dar și al "prețurilor corecte".

Interesant este însă și faptul că noile magazine, în număr de două, reprezintă extensia fizică a aceluiași concept care funcționează online de 10 ani în această țară.

Conceptul Potager City mizează însă de asemenea și pe marea varietate a produselor oferite, specificând faptul că în aceste spații clienții vor avea la dispoziție cel puțin 100 de produse diferite dispuse pe o suprafață mai mare de 50% din totalul spațiului de vânzare.

"Prin acest nou format, dorim să apărăm valorile autenticității și a împărțirii resurselor cu ceilalți, valori care stimulează producția locală în multe regiuni", a declarat Benoît Soury, director de proximitate Carrefor Franța.

Totodată, clienții pot opta și pentru varianta click&collect, putând ridica din magazin fructele și legumele pe care le-au comandat pe site.

La solicitarea wall-street.ro, reprezentanții Carrefour România au arătat faptul că sunt în legătură cu colegii lor din Franța pe acest subiect, fiind întotdeauna deschiși proiectelor relevante din piața de retail.

De asemenea, cu privire la deschiderea acestui tip de magazine și în România, aceștia spun că, fiind un concept de magazin lansat recent, este important să înțeleagă și să vadă primele rezultate ale acestui nou model înainte de a lua o decizie, dar sunt pregătiți pentru toate posibilitățile.

Totodată, reprezentanții Carrefour mai transmit faptul că acest tip de magazin este mai aproape de consumator și se concentrează pe o gamă largă de fructe și legume, Potager City îmbinând rapiditatea cumpărăturilor cu varietatea fructelor și legumelor proaspete provenite de la partenerii locali.

De asemenea, concluzionează aceștia, un alt beneficiu este că magazinul pune la dispoziție un sortiment important de produse vrac, lăsând astfel clienții să decidă cantitatea dorită.

Carrefour România a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61 miliarde de euro, marcând o creștere de 11,3% față de 2021. În termeni organici (excluzând deschiderile noi din ultimele 12 luni), retailerul a înregistrat un avans de 9%.

Sursa foto: Carrefour.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luca Dinulescu
Luca Dinulescu este jurnalist, activând anterior pentru publicații precum Digi 24, Adevărul sau Academia Cațavencu. A desfășurat de asemenea o activitate publicistică constând în patru volume publicate, între acestea numărându-se proză, nuvele și benzi desenate. Este absolvent de Regie Film și a fost de asemenea posesor al bursei J.W.Fulbright pe scenaristică și regie de film.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri