Revista HR Manager organizează cu sprijinul Humanistic, în data de 30 mai 2023, ediția a XVIII-a din seria de evenimente FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI, cu tema: THE TRUTH BEHIND THE DIGITAL & HYBRID TRANSFORMATIONS .

Evenimentul se va desfăsura în format hibrid: in-person, la sediul Microsoft și online, în intervalul 09.00-14.30.

Invitații la eveniment vor provoca participanții la un dialog despre subiectul transformării digitale, care va fi abordat din trei perspective:

Proiecte concrete de transformare - prin studii de caz despre transformări organizaționale, aflăm cum să ne uităm critic la o transformare, și cum poate această transformare să aibă loc într-un mediu hybrid. Fie că vorbim despre o reorganizare, o aliniere de culturi, un plan de integrare, o schimbare de mentalitate, un proiect de reorganizare pentru a susține și mai bine tehnologia, dorim să aducem în zona practică aceste inițiative și să arătăm cum am reușit să schimbăm mentalități, destine, să dezvoltăm oameni sau să facem echipe să creadă în lucrurile pe care le au în comun.

Din perspectiva abilităților și a pregătirii oamenilor pentru schimbări sistemice în digitalizare: hybrid way sau digital way NU este cel mai bun mod de organizare cu putință și vine cu provocările sale – care sunt acestea din perspectiva practică, și ce am făcut pentru a le transforma în oportunități?

Din perspectiva viitorului – digital future: Cum e folosită inteligența artificială și ce se află în spatele ei? Să ne fie frică de dominația mașinilor în lumea oamenilor? Are valul de concedieri din companiile de tehnologie o explicație în dominația tehnologiei însăși asupra oamenilor? Cât timp am câștigat pentru inteligența emoțională cu ajutorul tehnologiei și care este impactul acesteia asupra relațiilor sociale? Cum facem viitorul să fie cu adevărat uman? Cum nu ne lăsăm transformați, ci îmbogățiți de tehnologie?

Teme de discuție:

- Ce a stat la baza deciziei de transfromare, cum a fost inițiativa organizată pentru a fi human centric, ce am avut de învățat și ce am recomanda pe viitor pentru ca transformările să fie un succes ;
- Cum măsurăm dacă organizarea în jurul muncii Hybrid e un succes?
- Cum pregătim oamenii pentru provocările modului de organizare – cum învățăm liderii să renunțe la control? Cum schimbăm profilul la interviuri pentru a căuta oameni cu abilități care să le permită integrarea ușor, chiar și la distanță?
- Cum arată un onboarding în digital? Ce transformări au fost adoptate prin tehnologie în modul în care noii veniți interacționează?
- Ce și cum privesc aceste transformări directorii de Resurse Umane, strategii politicilor de HR?
- Cum influențăm discuțiile de board pentru a arăta echilibrul pe care ni-l dorim?
- Ce discuții vor apărea în viitorul imediat apropiat despre modul cum integrăm tehnologia?
- Ce părere au liderii și organizațiile despre competențele viitorului, ce abilități, pârghii, procese, ar trebui dezvoltate începând deja de AZI?

În organizații se vorbește despre “digital ready”, “mindset digital”, “hybrid”, “technology"
Multe organizații virează spre o cultură digitală și totuși folosesc practica și mentalitatea analogică.

Încă mai dorim să oferim angajaților și liderilor acel mindset transformativ, digital. Încă mai căutăm răspunsuri împreună.

Manageri și specialiști HR vor dezbate inițiative, vor prezenta studii și vor împărtăși câteva idei de cum au fost, sau cum pot fi asimilate și integrate aceste transformări.

Printre speakerii confirmați la eveniment:

Andreea Mihnea, Chief People Officer, First Bank
Adina Vidroiu , HR Director Romania & Greece, Cyprus, Malta, Microsoft
Bogdan Florișteanu, People Director, HEINEKEN România
Andreea Fasui , Head of People, Softelligence
Florentina Ciontea, Human Resources & CSR Director, Sodexo Benefits & Rewards Services
Alina Perrin , Head of People, Amber Studio
Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
Sorin Faur , Autor, Trainer, HR Consultant, Psiholog
Vasile Alecsandru Strat, Ph. D Associate Professor, Dept. of Statistics & Econometrics Dean of Bucharest Business School

Moderator al evenimentului este: Roxana Axini – Learning Partner HUMANISTIC

Toate prezentările și discuțiile se desfășoară în limba română.

Participarea este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Înregistrarea se face pe pagina evenimentului , unde se găsesc toate detaliile privind temele de discuție și vorbitorii acestei ediții.

Pentru detalii legate de organizare adresa de contact: evenimente@cariereonline.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri