Fashion House Group a demarat săptămâna trecută lucrările de construire a fazei a doua a celui de-al doilea centru outlet din portofoliul local, Fashion House Pallady, care își va deschide porțile în trimestrul trei din 2024, fiind situat pe Autostrada Soarelui, la kilometrul 15, ieșirea Cernica.

Proiectul de extindere va acoperi în faza 2 o suprafață de 5,727 mp, din care 53% este deja închiriată, și va beneficia de prezența unor branduri precum Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Under Armour sau Sport Vision.

Fashion House Pallady operează în prezent pe o suprafață de 7,954 mp, faza 1 găzduind zeci de magazine ale unor mărci precum Nike, BSB, Triumph, Lee Cooper, Ecco, Puma, Penti, Sizeer, Samsonite sau U.S. Polo Assn, restaurante, cafenele și o zonă de joacă pentru copii.

"Prin această extindere în București a Fashion House Pallady, cel mai recent proiect al nostru din capitală și cel de-al șaptelea centru de acest tip dezvoltat de Liebrecht & wood și Fashion House Group în Europa, facem un pas firesc în consolidarea prezenței noastre pe piața de outlet locală, care, în pofida ultimilor ani atipici, a reușit să rămână (...) atractivă pentru consumatori și are o perspectivă de creștere deja dovedită.” a declarat Brendon O'Reilly, Managing Director al Grupului Fashion House.

Extinderea se datorează creșterii celor două centre ale Fashion House, Military și Pallady, Fashion House Militari marcând o creștere de 38% a vânzărilor și de 30% a traficului, în timp ce vânzările Fashion House Pallady au crescut cu 29%, iar traficul cu 32%.

Cele două centre își întâmpină în fiecare zi cumpărătorii cu reduceri cuprinse între 30% și 70%.

Sursa foto: Fashion House

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri