Fashion House, unul dintre principalii operatori de centre de outlet din Europa Centrală și de Est, cu două locații în București, se uită și la alte orașe din țara noastră pentru deschiderea unui nou centru. Planurile au fost anunțate de Brendon O'Reilly, managing director, Fashion House Group, pe scena evenimentului retailArena, organizat de Wall-street.ro.
Grupul Fashion House și-a deschis primul outlet din România în 2008, în București, denumit Fashion House Militari. După 13 ani, în 2021, dezvoltatorul a inaugurat Fashion House Pallady pe autostrada A2 din București. Cu două locații în București, Brendon O’Reilly menționează la retailArena că grupul nu s-a uitat la alte orașe din România până de curând, când chiriași cheie ai locațiilor curente i-au abordat în legătură cu extinderea dincolo de capitala țării.
„Nu ne-am uitat, ca investitor și dezvoltator, la alte orașe pentru Fashion House, până când mai mulți chiriași cheie ne-au abordat. Acum ne uităm la posibilitatea de a face o nouă locație în România, analiza se desfășoară în acest moment. Discutăm cu investitorii, iar aceștia sunt foarte proactivi datorită succesului de la Fashion House Pallady”, explică Brendon O'Reilly.
Centrele actuale ale Fashion House includ articole de la branduri precum adidas, Puma, Boss, Nike, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Diesel, US Polo, Tom Tailor, Under Armour, Nike, Levi`s, Marc’O Polo, Guess, Samsonite, Ecco, Liu Jo sau Desigual. Brendon O'Reilly precizează că reducerile sunt de minim 30%, media fiind undeva la 50%.
Clientul tipic Fashion House, conform lui O'Reilly este o femeie din clasa de mijloc, cu vârste cuprinse între 30 și 45 de ani, căreia îi plac produsele de brand și care nu ține neapărat să aibă ultima colecție lansată.
Recent, pe 25 iunie 2024, a fost inaugurată faza a doua a FASHION HOUSE Pallady, cu o investiție de 45 de milioane de euro. Reprezentantul Fashion House se așteaptă la o creștere a zonei de outlet, mai ales în condițiile în care se observă o dezvoltare rapidă a centrelor comerciale în regiune, ce înseamnă că numărul de produse de tip outlet va crește. De asemenea, el aduce în discuție și evoluția spațiilor deținute de diverși chiriași, spațiu care în cazul adidas s-a dublat de-a lungul timpului.

Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.
Evenimentul retailArena este realizat de Retail.ro și wall-street.ro, în parteneriat cu FAN Courier, Mastercard, Visa, Unicredit Bank, Smart ID, IT Globers, Gun Media, Fashion House Group, Invest HK, Altex, Carrefour, VIVO!, Sameday, Bringo România, Veranda Mall, Auchan România, Offerista Group, PAYTEN, Mavericks, Packeta, MAM Bricolaj, DSV, Full Out Media, TOMRA, ENROUSH, SQB Robotics și Holograma 3D.