retailArena, la a 12 - a ediție: 12 speakeri de renume care au participat la eveniment

Sursǎ foto: InternetCorp

retailArena, la a 12 - a ediție: 12 speakeri de renume care au participat la eveniment

Cuprins Articol:

retailArena, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate industriei, ajunge la cea de-a 12 - a ediție în 2024. Conferința, organizată pe durata a două zile, va avea loc pe 22 și 23 octombrie, la Teatrul Național de Operetă și Musical "Ion Dacian". Alături de noi, anul acesta, se vor alătura nume precum Dan Ostahie, fondator Altex, Adrian Mihai, CEO FAN Courier, dar și Lucian Baltaru, CEO Sameday.

Teme, speakeri de renume și un conținut interactiv sunt doar câteva dintre cuvintele cheie care descriu evenimentul. Și pentru că am amintit de speakerii care definesc industria, iată 12 nume care au urcat pe scena retailArena în edițiile care au avut loc

Cel puțin 12 speakeri de renume în cele 12 ediții ale retailArena

La cea de-a 12 - a ediție a retailArena va fi alături de noi Dan Ostahie, fondatorul retailerului de electrocasnice Altex, pentru a dezvălui planurile de evoluție ale businessului, dar și pentru a realiza o analiză a retailului românesc.

”Cu noul sistem pe care l-am dezvoltat anul acesta, dacă Altex vrea ieșirea în afara granițelor e o chestiune de doar un buton. Dar când nu ești în control local total, e greu să ieși în străinătate. De asemenea, nu excludem ca expansiunea să fie cu Media Galaxy, e un concept compact. În prezent, Altex e foarte bine ancorat în România, este un brand național”, a declarat Dan Ostahie.

Brendon O'Reilly, Managing Director Fashion House Group & Liebrecht & wooD Management Romania, dar și Geanina Ungureanu, Head of Retail Romania, CPI Property Group, și Maria Crăciun Ruiz, Center Manager Veranda Mall, vor prezenta cum pregătesc experiențele pentru clienți, dar și care sunt tendințele centrelor comerciale în viitor.

Cătălin Secăreanu, Expansion Manager Pepco, va expune trendurile în home&deco, dar și cum sunt gândite noile colecții Pepco pentru copii. Completând segmentul fashion, Laura Ioana Nicolau, Marketing & PR Manager Meli Melo, ne va prezenta cu ce accesorii asortăm anul 2025.

Tot anul acesta, ni se alătură și Adrian Mihai, CEO FAN Courier și unul dintre fondatorii companiei românești, vine pe scena evenimentului pentru a atrage atenția asupra principalelor provocări din piața de curierat, dar și pentru a expune investițiile programate pentru 2025.

Mai multe despre invitații din acest an găsiți AICI, iar programul complet poate fi accesat AICI, unde, de asemenea, vă puteți și înscrie pentru a participa la eveniment.

Cei mai importanți speakeri din edițiile anterioare ale retailArena

În 2023, retailArena l-a avut pe scenă pe Tudor Manea, CEO eMAG, care a povestit despre începuturile sale în companie, dar și despre ce ar face dacă ar demara un nou business. ”Am fost angajatul cu numărul 23”, și-a amintit el. ”Am mers la interviu, am zis că sunt IT-ist, știu programare, http. Directorul de atunci, Bogdan Vlad, unul dintre fondatorii eMAG, m-a întrebat dacă știu să conduc. Am zis că da. «Bravo, ești angajat!» Era o lipsă de curieri la acel moment.”

”Începe să dispară, la fel ca în 2008-2009 clasa mijlocie, cea care stimulează consumul mediu sau mediu-superior. Consumatorul a început să caute chilipiruri și reduceri”, declara Ion Sturza, fondatorul și proprietarul Elefant.ro, în cadrul ediției din 2022.

A noua ediție a conferinței retailArena i-a avut ca speakeri pe unii dintre cei mai reprezentativi profesioniști ai industriei, iar pe scenă au urcat, printre alții, Felix Pătrășcanu, fondator al FAN Courier, Adelina Badea, CEO Mobexpert, dar și Cristina Bâtlan, fondatoare și directoare de creație a Musette.

În 2020, în vreme de pandemie, când am încercat pentru prima dată formatul hibrid al evenimentului, Stephane Dumas, CEO Meli Melo, a fost pe scena retailArena pentru a povesti despre evoluția businessului.

La edițiile din 2017 și 2019, Iulian Stanciu, actualul Președinte executiv eMAG, a fost cel care a prezentat date despre evoluția segmentului de ecommerce din România, un segment aflat încă la început și în cercetare.

Evenimentul este realizat de Retail.ro și Wall-Street.ro, în parteneriat cu FAN Courier, Mastercard, Visa, Unicredit Bank, Smart ID, IT Globers, Gun Media, Fashion House Group, Invest HK, Altex, Carrefour, VIVO!, Sameday, Bringo România, Veranda Mall, Auchan România, Mavericks, Packeta, MAM Bricolaj, DSV, Full Out Media, TOMRA, ENROUSH și SQB Robotics.

Personalizate pentru tine