Avon inaugurează încă un magazin în sistem de franciză, în București, în centrul comercial Park Lake după ce la începutul anului a lansat un sistem de francizare a afacerii la nivel național.
„Suntem încântați să colaborăm cu antreprenorii din întreaga țară, pasionați de industria de beauty (...). Le suntem alături la fiecare pas, oferindu-le un proiect gata de implementat, alături de suport complet pentru deschiderea și promovarea noului magazin. (...)”, a declarat Roxana Popescu, General Manager Avon România și Moldova.
Magazinul, amplasat la parterul centrului comercial Park Lake, ocupă o suprafață de 42 mp și oferă diverse produse in portofoliul Avon, de la make-up și parfumuri, până la produse de skincare și îngrijire personală.
„Sunt (...) încântată să mă alătur familiei Avon și să aduc valorile brandului mai aproape de consumatori. (...)”, a declarat și Laura Drăgan, partener de franciză.
În primele trei zile de la deschidere, vizitatorii se vor bucura de oferte speciale, iar la achiziții de minimum 75 de lei, vor primi cadou un produs Avon.
Investiția totală într-o franciză Avon variază între aproximativ 50.000 și 100.000 euro, în funcție de suprafața și locația magazinului, din care 3.500 euro reprezintă licența pentru franciză în cazul insulelor, iar 4.500 euro pentru magazine, potrivit informațiilor obținute de retail.ro.
Primul magazin în sistem franciză sub brandul Avon a fost deschis în luna august a acestui an în AFI Cotroceni.
Începând cu luna ianuarie, funcția de Managing Director Avon Europe a fost preluată de Andreea Moldovan, care până la momentul respectiv fusese General Manager Avon Southern Europe.
Avon este o companie înființată în SUA în anul 1886, prezentă de peste 25 de ani pe piața din România.