Poșta Română își schimbă adresa de e-mail. De ce este important pentru beneficiarii serviciilor poștei

Sursǎ foto: Shutterstock / Benedek Alpar

Poșta Română își schimbă adresa de e-mail. De ce este important pentru beneficiarii serviciilor poștei

Cuprins Articol:

Compania Naţională "Poşta Română" schimbă domeniul principal de e-mail din ropost.ro în ro.post, acesta fiind un pas important pentru alinierea la standardele internaţionale stabilite de Uniunea Poştală Universală (UPU), a anunţat operatorul poştal naţional, conform Agerpres.

"Începând de astăzi, Poşta Română foloseşte pentru toate comunicările prin e-mail cu partenerii externi şi clienţii săi domeniul @ro.post. Astfel, dacă primiţi un e-mail de la suportclienţi@ro.post să ştiţi că este adresa oficială şi sigură a Companiei Naţionale 'Poşta Română' ", au transmis într-o informare de presă reprezentaţii Poştei Române.

Domeniul de nivel superior sponsorizat (sTLD) disponibil exclusiv pentru sectorul poştal - .post - este pus la dispoziţie de Uniunea Poştală Universală (UPU), asigurând o identificare clară a serviciilor legitime. În acelaşi timp, noul domeniu are un rol major în ceea ce priveşte securitatea comunicaţiilor.

"Această schimbare reflectă angajamentul Poştei Române pentru modernizare, siguranţă şi integrare internaţională, consolidându-şi poziţia în comunitatea globală poştală", se mai arată în informarea Poştei Române.

Poșta Română a implementat și terminale self-service

„Poşta Română continuă trendul digitalizării oferind opţiunea de plată self-service, în diverse subunităţi poştale din Bucureşti. Astfel, roboţeii moderni facilitează achitarea facturilor şi a taxelor, fără a mai fi nevoie de interacţiunea directă cu personalul poştal,” se arată în aceeași sursă citată de Agerpres

„Clienţii Poştei Române pot achita serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite şi diverse taxe şi impozite, atât din Bucureşti, cât şi din întreaga ţară. Prin intermediul opţiunii self-service, utilizatorii beneficiază de o soluţie rapidă şi convenabilă, transformând radical experienţa de plată pentru utilităţi şi alte servicii.”

Potrivit operatorului poştal, utilizarea terminalelor self-service este extrem de simplă: clienţii trebuie doar să scaneze codul de bare de pe factură şi să urmeze instrucţiunile de pe ecran. Meniul intuitiv este accesibil chiar şi pentru cei fără experienţă în tehnologie. În plus, personalul poştal este mereu disponibil pentru a asista clienţii care au nevoie de ajutor.

Poștașii au, acum POS-uri pentru plata cu cardul

Proiectul constă în implementarea aplicației Soft POS/Tap to Phone Visa pe 7.000 de terminale mobile smart tip PDA (Personal Digital Assistant) cu care sunt dotați angajații poștali din toată România, astfel încât plățile să devină mai simple și accesibile chiar și în zonele rurale sau mai puțin dezvoltate ale țării.

Aplicația Visa Tap to Phone transformă un smartphone sau un dispozitiv PDA într-un terminal POS, facilitând procesarea rapidă și eficientă a plăților cu cardul. Astfel, prin intermediul dispozitivelor mobile, poștașii vor putea colecta facturi de utilități, taxe poștale și alte plăți direct la domiciliul clienților. Totodată, angajații Poștei Române vor fi dotați și cu imprimante mobile pentru a emite automat bon fiscal.

”Prin parteneriatul încheiat cu Visa și CEC Bank, românii își vor putea plăti facturile venite prin poștaș direct la acesta. Cu ajutorul celor 7000 de pda-uri achiziționate de către Poșta Română reușim să ajungem mai aproape de nevoile clienților noștri, transformând în mod real poștașul într-un ambasador al digitalizării.

Facilitatea de a plăti utilitățile, diverse taxe și alte sume cu cardul direct la poștaș îi scutește pe clienți de un drum la oficiul poștal și va simplifica foarte mult relația cu Poșta, chiar și în zonele mai puțin dezvoltate. În același timp, este un nou pas pe care îl facem spre digitalizarea completă a României și incluziunea financiară a locuitorilor și din cele mai îndepărtate și izolate regiuni”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale ”Poșta Română”.

Personalizate pentru tine