Aproape un milion de iaurturi pe zi din fabrica Danone. Director de marketing: A explodat consumul la YoPRO, românii sunt din ce în ce mai interesați de fibre sau proteină

Sursǎ foto: Danone România

Aproape un milion de iaurturi pe zi din fabrica Danone. Director de marketing: A explodat consumul la YoPRO, românii sunt din ce în ce mai interesați de fibre sau proteină

Danone este unul dintre cei mai importanți producători de iaurturi din Europa, prezent pe piața din România de 26 de ani. Pe poarta fabricii din București ies constant un milion de iaurturi pe zi, Danone căutând modalități prin care să rămână relevant în ochii consumatorului român. Arome noi, produse noi și chiar combinații noi sunt testate constant și ulterior, prezente la raft. ”A explodat consumul la gama YoPRO, avem o varietate aici, atât produse care pot fi mâncate cu lingurița, cât și produse lichide”, a declarat Delia Corniciuc, Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est.

”Danone investește foarte mult în știință și cercetare. E foarte important să identificăm trendurile, nu doar cele actuale, să venim cu categorii de produse potrivite gusturilor oamenilor. Dacă e să analizăm ceea ce se întâmplă în prezent, vedem predilecția oamenilor pentru nutriție”, a mai spus Corniciuc, pentru Retail.ro.

Potrivit acesteia, Danone a identificat interesul crescut al românilor pentru aportul de fibre, unde producătorul de iaurturi e reprezentat de brandul Activia, unul dintre cele mai mari din portofoliu.

În plus, așa cum este menționat mai sus, brandul YoPRO este des achiziționat, arătând interesul crescut al românilor pentru segmentul care implică proteină. Motiv pentru care Danone și-a propus creșterea portofoliului și aducerea mai multor formate, cât mai ușor de folosit.

Noua gamă de lactate a venit ca răspuns la noile tendințe de consum care au arătat o cerere în creștere față de produsele cu beneficii adăugate. Iaurtul YoPRO de băut este ambalat în carton Tetra Pak realizat majoritar din plante. Gama YoPRO, cu iaurturi de băut bogate în proteină, este dedicată persoanelor care aleg un stil de viață activ și o dietă echilibrată. Cu un gust plăcut, nu conține zahăr adăugat și nici grăsimi, ci doar zaharuri prezente în mod natural din ingrediente lactate și fructe. Mai mult decât atât, producția YoPRO a fost mutată din Spania în România, dată fiind investiția Danone în fabrica din România.

Citește interviul integral pe Retail.ro.

Personalizate pentru tine