14 Decembrie 2007

Aerotravel estimeaza afaceri de 36 milioane de euro in 2008



Agentia de turism Aerotravel Lufthansa City Center preconizeaza pentru anul viitor vanzari totale de aproximativ 36 milioane de euro, reprezentand o crestere de 20% a afacerii fata de anul curent, conform reprezentantilor companiei.

“Pentru anul viitor ne propunem o crestere a cifrei de afaceri cu putin peste 20%, pana la 36 milioane de euro”, a declarat Antonio Nitu, director general AeroTravel Lufthansa City Center.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 28 milioane de euro la sfarsitul lunii noiembrie, reprezentand venituri din ticketing de 22,3 milioane de euro, o crestere de 26% fata de anul precedent si 5,7 milioane de euro din turism, cu 50% mai mult decat anul trecut. In ansamblu, afacerile din acest an au inregistrat o crestere de circa 30% fata de 2006.

Pentru anul viitor, agentia de turism si-a planificat deschiderea a inca doua locatii in tara, lansarea unor noi pachete turistice, dar si investitii in training si dezvoltarea tehnologiei. “Vrem sa venim cu noi linii de produse si servicii, vom continua sa operam zboruri charter spre Grecia si vom investi in training-ul personalului, la Frankfurt”, a continuat Nitu.

Acesta a precizat ca, momentan, agentia poarta discutii avansate cu parteneri din Germania pentru achizitia de software ultraperformant pentru dezvoltarea unui sistem de inventar si a aplicatiilor online care sa targeteze segmente specifice de clienti. “In 2-3 ani vrem sa ne pozitionam si ca o agentie virtuala, care sa devina profitabila”, a spus Nitu. Valoarea totala a investitiilor se va situa, anul viitor, la 200.000 de euro.

Aerotravel furnizeaza in prezent servicii si produse turistice in special pe segmentul corporate si servicii din zona MICE (Meetings, Incentives, Conventions, Exhibitions). “In Bucuresti suntem mai focusati pe business travel, 90% din cifra de afaceri vine de pe acest segment doar pe agentia din Bucuresti”, a declarat Gabriel Cristea, director executiv al AeroTravel Lufthansa City Center. Printre clientii constant ai companiei se numara Michelin Romania si Lukoil.

“In tara, 75-80% din totalul produselor vandute sunt pentru corporatii, incluzand ticketing si activitati MICE”, completeaza Nitu, adaugand ca cele mai mari cresteri s-au inregistrat insa in turism, acesta fiind si cel mai dinamic sector. “De patru ani ne-am propus sa iesim si pe leisure”, afirma acesta, fapt confirmat de pachetele turistice lansate recent, la ceas aniversar si de gama EuroCityBreaks.

AeroTravel Lufthansa City Center ocupa in prezent una din primele trei pozitii ale topului agentiilor de turism din Romania, cu sapte agentii in Bucuresti (doua birouri), Brasov, Cluj, Oradea, Sibiu si Timisoara, 5 francize Lufthansa City Center si o franciza Business Plus Lufthansa City Center.

Compania este afiliata agentiei Lufthansa City Center International, cu sediul in Frankfurt. Infiintata in 1991, Lufthansa City Center International este prezenta in 70 de tari din intreaga lume cu peste 580 de birouri, fiind cea mai extinsa retea de agentii de turism la nivel mondial. Anul trecut compania a raportat o cifra de afaceri de aproximativ 3,7 miliarde de euro, din care 1,7 miliarde de euro in Germania si doua miliarde de euro international.



Citeste si