7 Iulie 2009

Johnson&Johnson a vandut Bengay de peste 400.000 de euro in patru luni



Divizia locala de OTC (medicamente fara prescriptie) a Johnson&Johnson a inregistrat vanzari de 427.000 euro pentru brandul Bengay in perioada ianuarie-aprilie 2009, in crestere cu 10% fata de perioada similara a anului trecut, conform datelor companiei.
Johnson&Johnsonare are in portofoliu cinci branduri pe segmentul de OTC, Olynth, Hexoral, Visine, Nicorette si Ben Gay, raportand o cifra de afaceri de 8,5 milioane euro in 2008. “Vanzarile de Bengay au atins valoarea de 1,2 milioane euro anul trecut, in crestere cu 42% fata de 2007. Acest brand a adus 14% din cifra de afaceri pe OTC din 2008”, a declarat, pentru Wall-Street, Mihai Ciobanu, OTC manager la Johnson&Johnson Romania.

Reprezentantul companiei considera ca aceasta crestere este cu atat mai spectaculoasa cu cat piata de OTC-uri a inregistrat un declin de 5% in acest an.

“Daca in 2007 si 2008 brandul Bengay continea doua produse, pe cand in 2009, din motive tehnice, de schimbare a site-ului de productie, exista un singur produs pe piata: Bengay Greaseless. In aceste conditii avansul de 10% este cu atat mai important”, mai spune reprezentantul companiei farmaceutice.

Conform Cegedim, piata de medicamente fara prescriptie s-a cifrat anul trecut la 322,7 mil. euro, reprezentand 16,6% din piata totala.

Johnson & Johnson ocupa, dupa primele trei luni ale anului locul al 17-lea in topul companiilor farmaceutice de pe piata locala, cu vanzari de 35,1 milioane lei in primul trimestru , potrivit companiei de analiza si studii de piata Cegedim.



Citeste si