Afacerile Fabryo au crescut cu 3% la sase luni, pe o piata in scadere cu 20%
Avansul afacerilor companiei comparativ cu primul semestru al anului trecut a fost determinat de renuntarea la cateva sute de produse neperformante din portofoliu, lansarea de noi produse si continuare investitiilor in marketing.
Ponderea produselor decorative in totalul cifrei de afaceri s-a mentinut la 94% pe primele sase luni ale anului.
Cea mai mare contributie la rezultatele obtinute le-au avut marca Savana, care a inregistrat o crestere valorica de 13% comparativ cu 2008 si Savana cu Teflon, gama super premium, cu o crestere medie de 25% fata de anul trecut.
In primele luni ale anului, compania a inregistrat o scadere valorica de 7-8% a vanzarilor comparativ cu perioada similara a lui 2008, pe fondul contractarii pietei constructiilor, cat si a temperaturilor scazute. Totusi, marcile Savana s-au vandut cu 25-30% mai bine decat la inceputul anului trecut.
Principalii competitori ai Fabryo sunt dufa Deutek si Kober.