28 Aprilie 2010

Afacerile Farmec au crescut cu 10% in primul trimestru



Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat primul trimestru al anului cu o cifra de afaceri de 21 milioane lei, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a lui 2009, a anuntat compania.

De la inceputul anului, compania s-a concentrat asupra consolidarii brandului Gerovital, prin lansarea pe piata a gamei Gerovital H3 Evolution.

In 2009, pe segmentul produselor de ingrijire faciala, Gerovital a fost lider de piata in volum, cu o cota de 12,45%. Produsele Gerovital sunt exportate in peste 20 de tari din Europa, Asia si America de Nord.

Vanzarile nationale s-au ridicat la un nivel de 83 milioane lei, cu 10,6% mai mult decat in 2008, cresterea datorandu-se, printre altele, lansarii de noi produse si promotiei desfasurate pentru gama de produse AslaVital.

In categoria generala a produselor de ingrijire a tenului, Farmec a fost lider de piata in 2009, inregistrand o cota cantitativa de 31,14% si o cota valorica de 18,71%, potrivit datelor companiei.

Pe segmentul cremelor de fata, compania este de asemenea lider, cu un volum al vanzarilor de 36,40%.

In subcategoria produselor de demachiere, Farmec este lider de piata in 2009, cu o cota cantitativa de 32,33% si o cota valorica de 30,39%.
Din portofoliul Farmec SA Cluj-Napoca fac parte marci precum Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.

Produsele Farmec sunt exportate in tari precum Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA si Canada.

Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale asupra marcii Gerovital, in urma achizitionarii lor de la compania Gerovital Cosmetics.



Citeste si