28 Mai 2010

Companiile farmaceutice pot testa modul in care sunt receptate



Servier, AstraZeneca, Kerka, Pfizer sau Berlin Chemie sunt companiile farmaceutice de care medicii si farmacistii isi amintesc cel mai bine in urma campaniilor promotionale, arata un studiu al Cegedim.
Compania Servier este singura care depaseste 10% din ceea ce isi amintesc medicii si farmacistii chestionati in studiul Promotest, lansat pe piata romaneasca si realizat telefonic, pe baza unor chestionare-tip.

La studiu au participat medici din 20 de specialitati (grupati pe 18 grupe de boli) si farmacisti, informeaza NewsIn.

Servier, Pfizer si Astra Zeneca sunt companiile de care medicii si farmacistii din Romania sunt cei mai satisfacuti din punct de vedere al colaborarii (intrebarea referindu-se la nominalizarea a trei companii).

Studiul Promotest permite aprecierea eficientei activitatilor de promovare a produselor farmaceutice prin cuantificarea perceptiei medicilor si farmacistilor.



Citeste si