retail-FMCG.ro, publicația B2B dedicată retailului alimentar, industriei FMCG, sectorului eCommerce, pieței de Food Service și serviciilor conexe, a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Având în vedere contextul pandemic actual, platforma B2B Meetings este un instrument potrivit pentru a-ți face cunoscute produsele și serviciile și o alternativă la networking-ul și întâlnirile de business face-to-face din cadrul evenimentelor fizice – conferințe, târguri și expoziții, care în acest moment nu pot avea loc. Însă ecosistemul B2B Meetings va putea fi folosit și în cadrul viitoarelor evenimente fizice, atunci când acestea se vor putea desfășura fără restricțiile actuale. Astfel, întâlnirile de busines se vor putea prestabili și programa online, cu ajutorul platformei, pentru ca acestea să se desfășoare într-un spațiu special amenajat din cadrul evenimentelor fizice tip expo & conference. În plus, distanța fizică dintre două entități de business, aflate în orașe sau țări diferite, poate împiedica realizarea unei întâlniri, dar nimic nu le poate împiedica să programeze și să realizeze o întâlnire online prin intermediul platformei B2B Meetings.

Platforma B2B Meetings se află într-o fază beta de dezvoltare, perioadă în care ajustăm principalele funcționalități ale platformei, astfel încât experiența online a utilizatorilor, indiferent dacă este accesată de pe desktop sau de pe mobil, să fie una facilă și utilă,” a declarat Claudiu Ciobanu, co-fondator retail-FMCG.ro, publicația care operează platforma B2B Meetings.

Cine se poate înregistra (gratuit) în platformă?

Companiile de retail:

  • rețelele de magazine
  • centrele comerciale
  • magazinele online
  • comercianții independenți
  • alți comercianți

Companiile furnizoare de servicii pentru retail (zona comercială) și pentru companii, în general:

  • servicii
  • soluții
  • tehnologii
  • echipamente

Avantaje B2B Meetings:

Ca buyer din retail, odată înregistrat în platformă:

  • vei avea acces la o paletă largă de servicii, soluții, tehnologii și echipamente pentru retail, servicii care îți pot ajuta business-ul și îți pot aduce clienți noi;
  • vei putea să selectezi și să alegi serviciile de care compania ta are nevoie;
  • vei putea confirma și realiza gratuit întâlniri de business din confortul propriului birou.

Ca furnizor de servicii pentru retail, odată înregistrat în platformă:

  • vei putea să-ți prezinți și să-ți pui în valoare business-ul în fața potențialilor clienți – companii;
  • vei putea completa informații relevante despre companie (domeniu, adresabilitate, descriere, website etc);
  • vei putea să încarci prezentări, cataloage (în pdf) sau video-uri de prezentare (link YouTube, Vimeo);
  • vei putea solicita, programa și desfășura întâlniri de business cu reprezentanți ai companiilor de retail prin intermediul platformei.

Mai multe detalii pe www.B2BMeetings.retail-FMCG.ro sau e-mail: b2bmeetings@retail-fmcg.ro

Publicația retail-FMCG.ro

După mai bine de 10 ani de existență, retail-FMCG.ro, un proiect B2B exclusiv online, a devenit una dintre cele mai importante publicaţii B2B de pe nişa retailului alimentar, FMCG și eCommerce şi cea mai citită publicație în mediul online din România de pe această nișă generoasă.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri